شماره : 61354
22 / 1 / 2016 - 1:02

کسر ۳۵ درصدی در پرداخت عوارض کلیه مودیان به شهرداری اهر به مناسبت دهه فجر

اکبر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: شهرداری اهر مانند همیشه آماده استقبال از ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بوده و به همین منظور از روز پنجم بهمن ماه کار آذین بندی خیابانها، معابر و کوچه ها را اغاز خواهد نمود. شهردار اهر بابیان اینکه خدمات انقلاب اسلامی از بدو

اکبر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: شهرداری اهر مانند همیشه آماده استقبال از ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بوده و به همین منظور از روز پنجم بهمن ماه کار آذین بندی خیابانها، معابر و کوچه ها را اغاز خواهد نمود.

شهردار اهر بابیان اینکه خدمات انقلاب اسلامی از بدو تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: اکنون که در سایه امنیت زندگی می کنیم به برکت انقلاب و نظام مقدس است و هر کسی در هر مسئولیتی وظیفه دارد تا در حفظ و حراست از این نعمت گرانبها بکوشد.

وی ضمن اشاره به اینکه دهه فجر امسال به دلیل فضای انتخابات اهمیت دوچندانی دارد، گفت: انقلاب اسلامی تنها به یک قشر اختصاص ندارد بلکه حاصل زحمات تمامی اقشار جامعه اسلامی ایران است.

فلاح از کاهش  ۳۵ درصدی در پرداخت عوارض‌های شهرداری به مناسب ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:جهت رفاه حال شهروندان محترم ، به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری اهر برای پرداخت عوارض ۳۵ درصد تخفیف می‌دهد.

شهردار اهر در پایان خاطرنشان کرد: این تخفیف بر اساس مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر اهر شامل عوارض نوسازی، عوارضات ابقاء شده و هزینه‌های زیربنا، عوارض تفکیک، عوارض کسب و پروانه‌های ساختمانی تجاری و مسکونی بوده و در طول بهمن‌ماه برای شهروندانی که برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری اهر اقدام کنند مشمول تخفیف ۳۵ درصدی خواهند بود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 61354 توسط قربان موحد و در روز جمعه 22 ژانویه 2016 ساعت 01:02:37
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر