شماره : 59794
6 / 1 / 2016 - 18:43

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امشب منتشر می‌شود/ ۳۳۰۰ نفر پذیرفته شدند

به گزارش اهروصال محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امشب اعلام می‌شود. وی افزود: مطابق با آنچه

به گزارش اهروصال محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امشب اعلام می‌شود.

وی افزود: مطابق با آنچه که سازمان سنجش آموزش کشور به آموزش و پرورش اعلام کرده است، نتایج نهایی آزمون استخدامی این وزارتخانه امشب و یا حداکثر تا صبح فردا اعلام می‌شود.

سلیمی جهرمی در خصوص تکمیل یا عدم تکمیل ظرفیت‌های این آزمون، خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ ظرفیت این آزمون خالی مانده است و اسامی ۳۳۰۰ نفر امشب به عنوان نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع ظرفیت پنج هزار نفری، ۱۳۰۰ نفر هم مربوط به سهمیه شاهد است که از طریق بنیاد شهید این تعداد معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص تکالیف بعدی پذیرفته شدگان، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی، اطلاعیه‌ای منتشر می‌شود که زمان چگونگی انجام گزینش، معاینات پزشکی و همچنین آغاز آموزش این افراد در دانشگاه فرهنگیان را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GEPIBR
ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 59794 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 6 ژانویه 2016 ساعت 18:43:37
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر