شماره : 58152
25 / 12 / 2015 - 18:05

باقریان: نه محرم استقلال برو است و نه ما او را به استقلال می‌دهیم/ بهتر است قهرمان در زمین مسابقه مشخص شود

به گزارش اهروصال اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعه حضور محرم نویدکیا در استقلال گفت: این شایعه را الان می‌شنوم و نمی‌دانم بر چه اساسی چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. فقط باید بگویم که خیلی جالب نیست وارد این مباحث شوید. وی ادامه داد: همه فوتبالی‌ها می‌دانند که همیشه سه

به گزارش اهروصال اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعه حضور محرم نویدکیا در استقلال گفت: این شایعه را الان می‌شنوم و نمی‌دانم بر چه اساسی چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. فقط باید بگویم که خیلی جالب نیست وارد این مباحث شوید.

وی ادامه داد: همه فوتبالی‌ها می‌دانند که همیشه سه چهار تیم از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان از مدعیان قهرمانی هستند و نباید این طور باشد که بخواهیم با شیوه‌های غیر متعارف وارد رقابت شویم و باید رقابت در سر قهرمانی یک رقابت مردانه باشد.

باقریان گفت: نه محرم استقلال برو است و نه سپاهان تیمی است که محرم را از دست بدهد پس چرا باید این مسائل الان مطرح شود. بهتر است فوتبالی رقابت کنیم و باز هم می‌گویم که این شایعات از کجا نشات می‌گیرد. هرچند که خیلی صلاح نیست که وارد این بحث‌ها بشویم.

مدیرعامل سپاهان گفت: این موضوع مثل این است که ما بهترین بازیکن استقلال و پرسپولیس را بخواهیم و این مشخص است که آنها بهترین‌های خود را در این مقطع از دست نمی‌دهند. پس بهتر است این مسائل را کنار گذاشته و فوتبالی رقابت کنیم. ضمن اینکه هر تیمی که زورش بیشتر بوده و در زمین می‌چربد پیروز شده و قهرمانی را بدست بیاورد. چرا که قهرمانی با این صحبت‌ها و طرح این مسائل هیچ ارزشی ندارد.

باقریان در مورد اینکه شنیده می‌شود در این شایعه قرار است محرم با رمضانی و یا اسماعیلی از استقلال معاوضه شود گفت: وقتی این موضوع از اساس غلط است و وجود خارجی ندارد دیگر می‌خواهیم در مورد چه چیزی بحث کنیم و جالب اینکه حتی نام جانشینان محرم را هم مطرح کردند.

مدیرعامل سپاهان در مورد ورزشگاه فولادشهر گفت: جلسه مشترکی را با مدیرعامل ذوب آهن برگزار کردم و قرار شد در خصوص آماده سازی ورزشگاه فولادشهر نامه مشترکی را برای فدراسیون فوتبال ارسال کنیم و در مورد اهمیت میزبانی این ورزشگاه از بازی‌های سپاهان و ذوب آهن در آسیا اشاره‌های لازم در این نامه بشود.امیدوارم هم دست به دست هم دهیم تا ورزشگاه برای بازی‌های آسیایی آماده شود.

وی درباره اینکه تکلیف صدور کارت بازی دو بازیکن برزیلی این تیم به کجا رسید گفت: ما درخواست خود را داده‌ایم و منتظریم تا آقایان در فدراسیون برزیل سر کار تشریف بیاورند تا تائیده‌های لازم را صادر کنند هرچند که تا این لحظه خبری نشده و خدا می‌داند که این دو بازیکن آیا به بازی با استقلال خوزستان می‌رسند یا خیر؟

باقریان در مورد اینکه آیا اردوی خارجی سپاهان لغو شده است یا خیر گفت: هنوز اردوی خارجی لغو نشده هرچند که ما تمام مباحث فنی را در اختیار سرمربی قرار داده‌ایم و تا آنجایی که وسعمان برسد درخواست‌های کادر فنی را عملی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/TN8B1Z
ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 58152 توسط قربان موحد و در روز جمعه 25 دسامبر 2015 ساعت 18:05:50
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر