شماره : 57993
24 / 12 / 2015 - 16:30

رونق تولید و رفع بیکاری از اولویت‌های مجلس دهم باشد/ آمار اشتغال و تولید کشور مطلوب نیست

به گزارش اهروصال پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، گفت: یکی از اولویت‌های اول و بسیار مهم مجلس دهم باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد. وی افزود: آمارهای اقتصادی نشان

به گزارش اهروصال پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، گفت: یکی از اولویت‌های اول و بسیار مهم مجلس دهم باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

وی افزود: آمارهای اقتصادی نشان می‌دهد که ما باید در بخش‌های تولید، اشتغال و کاهش بیکاری بیش از گذشته فعالیت کنیم و لازم است دوستان ما در این امر بیش از گذشته فعال شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما هم‌اکنون مشکلات اقتصادی بسیار زیادی در کشور داریم، تصریح کرد: آمارهای بخش تولید و اشتغال، آمارهای خوبی نیستند، البته شاخص عمومی تورم، مقداری پایین آمده، اما باید تورم را به طور اختصاصی در بخش‌های مختلف بیان کرد، به‌خصوص باید تورم بخش‌های مایحتاج عمومی مردم که بیش‌ترین نقش را در سبد کالای آنها دارد، اعلام کرد تا ببینیم این تورم‌ها پایین آمده است یا خیر.

داودی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما برنامه عملی در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، از سوی دولت انجام شده است یا خیر، گفت: ظاهراً دولت یک تشکیلاتی را شکل داده و همچنین پروژه‌ها و برنامه‌هایی را مشخص کرده است که امیدواریم این برنامه‌ها هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور آقای روحانی در جلسات مجمع تداوم دارد یا خیر، اظهار داشت: آقای روحانی تعدادکمی از جلسات مجمع را شرکت کردند و احتمالاً حضور پیدا نکردنشان در این جلسات به‌دلیل مشغله کاری بوده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BZTSMT
ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 57993 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 24 دسامبر 2015 ساعت 16:30:58
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر