شماره : 57939
23 / 12 / 2015 - 23:29

جوانان ایرانی برای حضور در جبهه‌های سوریه لحظه‌شماری می‎کنند/فتنه‌گران با ‌توزیع ‌ایران‌چک بر استمرار ‌فتنه‌ تلاش داشتند/خطر «فتنه» و «نفوذ» در کمین است

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از شهرستان ساری، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی امشب در یادواره شهدای جامعه ورزش‌ مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری با اشاره به اینکه بالاتر از مقام شهدا در جهان هستی نداریم، اظهار کرد: بالاتر از هر نیکی یک خوبی است تا جایی که کشته شدن در راه

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از شهرستان ساری، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی امشب در یادواره شهدای جامعه ورزش‌ مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری با اشاره به اینکه بالاتر از مقام شهدا در جهان هستی نداریم، اظهار کرد: بالاتر از هر نیکی یک خوبی است تا جایی که کشته شدن در راه خدا، که بالاتر از آن نیکی نیست.

وی با اشاره به اینکه نزد خدا محبوب‌تر از خون شهید هیچ چیزی نیست، افزود: شهدا میهمان خداوند هستند و جایگاه و مقام شهید انسان را به خود جلب می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال نام امام حسین (ع) بزرگ‌ترین اجتماع بشری را رقم می‌زند،‌ تصریح کرد: خونی که در جبهه حق ریخته می‌شود صدها مجاهد به وجود می‌آورد.

وی تاکید کرد: ‌مقام شهید مقام پاکی و پاک‌دامنی است و جنس شهدا از جنس انسان‌های شرور جبهه باطل نیست.

نقدی با اشاره به اینکه کلمه به کلمه و قدم به قدم زندگی شهدا باعث رشد و هدایت انسان شده و این موضوع توسط اشرار درک نمی‌شود، افزود: همه اقشار در جبهه‌ها و دفاع مقدس حضور داشتند تا جایی که ۵ هزار ورزشکار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد و زندگی هر کدام از دیگری درس‌آموزتر و هر کدام از دیگری الهام‌بخش‌تر است که مرور زندگی آنها زمینه تجلی جوانان امروز را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه روحیه، رفتار، گفتار، ادب، پشتکار و تلاش شهدا درس بزرگ برای نسل امروز و فردا‌ست، با تقدیر از برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان مازندران، گفت: این ارزش‌ها باید به کل جامعه تسریع داده شود تا باب جدیدی را برای جوانان و ورزشکاران باز کند.

نقدی در ادامه به کشتار انسان‌های آزاده جهان و مسلمان توسط تکفیری‌ها و شرکت‌های اراذل و اوباش‌پرور آمریکا اشاره‌ ‌کرد و افزود: آمریکا و نیروهای آنها خودشان از حضور در برابر مسلمانان ترس دارند و متوسل به پرورش اراذل و اوباش می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌یادآور شد: آمریکا، گروه‌های تکفیری و اراذل شرکت بلک‌واتر را اجیر کرده تا به نیابت از این کشور در یمن و سوریه با مسلمانان بجنگند.

نقدی خاطرنشان کرد: ‌بسیاری از افرادی که در شرکت بلک‌واتر مشغول نسل‌کشی هستند پرونده جناحی داشته و مرتکب قتل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ایران متعهد، اهل نماز و ‌روزه بودند، تصریح کرد: به عنوان نمونه شهید اسدپور شهید شاخص ورزشکار کشور ‌‌وقتی در کشتی پایش آسیب دید‌‌ نمازش را ایستاده می‌خواند و با سختی رکوع و سجود می‌‌رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه آمریکا به مردم بی‌دفاع در بیمارستان قندوز افغانستان هم رحم نکرده است، افزود: جنگ بین حق و باطل، جنگ مرام انسانیت و مرام خودخواهی است.

نقدی با بیان اینکه شهدا از امام راحل الگو گرفتند و دشمن از این موضوع می‌ترسد، یادآور شد: در حال حاضر سرمایه عظیمی که از شهدا به یادگار مانده در اختیار ملت ایران قرار دارد.

وی با اعلام اینکه بازنشستگان سپاه به عنوان مستشار در جبهه‌های سوریه حضور می‌یابند، خاطر‌نشان کرد: آنها خودشان را عقب‌مانده از کاروان شهدا می‌دانند و برای حضور در جبهه‌ها لحظه‌شماری می‎کنند و جوانان نیز از ما خواهش می‎کنند که در جبهه‌ها حضور یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز‌ وارث سرمایه بزرگ انسانی هستیم و نیاز است که امانت را رعایت کرده و حق شهدا را به جا بیاوریم و آرمان شهدا را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید ارزش‌های شهدا فدای دنیا‌ شود، گفت: این روزها، ایام ۹ دی، ایام قیام بزرگ ملت ایران در برابر اشرافی‌ها و مرفهان بی‌درد است.

‌رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: قبل از فتنه ۸۸ رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرده بود که ‌حاضریم مسئله هسته‌ای را به صورت مناسب حل و فصل کنیم و اگر این فتنه اتفاق نمی‌افتاد‌ با زبان محکم‌تر می‌توانستیم حق‌مان را بگیریم ولی فتنه‌گران با آشوب سال ۸۸ ‌زبان آمریکا را درازتر کردند.

وی با بیان اینکه‌ تحریم‌ها بعد از ‌فتنه ‌علیه ایرا‌ن تشدید شد، اضافه کرد:‌ فتنه‌گران خیانت زیادی علیه ملت ایران کردند و بدون منطق ‌معتقد بودند که ریاست حق آنهاست و می‌گفتند اگر مردم به افراد دیگر رای بدهند محکوم هستند.

نقدی با تبریک به مردم ایران به دلیل بصیرتی که در سال ۸۸ داشتند، تاکید کرد: فتنه‌گران با ‌توزیع ‌ایران‌چک تلاش داشتند تا فتنه را در کل کشور استمرار ‌دهند ولی مردم در ۹ دی دیگر تحمل نکرده و تمام نقشه‌های آنان نقش برآب شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۹ دی و در برخی استان‌ها هشت دی همه برای دفاع از کلیت انقلاب و نظام به میدان آمدند و از فتنه اعلام برائت کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فتنه‌گران هنوز متوجه اشتباه خودشان نشده‌اند، گفت: این انقلاب گول اسم و رسم آنها را نمی‎خورد و به قول آیت‌الله طالقانی هر فردی که رو‌به‌روی انقلاب اسلامی قرار گیرد باید هلاک شود.

وی با هشدار نسبت به خطر «فتنه» و «نفوذ» ‌گفت: برگزاری یادواره شهدا باید تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا باشد، لذا با شهدا ‌‌عهد ببندیم که تا آخرین قطره خون پای ارزش‌های انقلاب ایستادگی می‌کنیم و اجازه ندهیم که پرچم شهدا بر زمین بیفتد‌.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ش۴۰/ظ۱۰۰۴

http://fna.ir/6D4MEJ
ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 57939 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 23 دسامبر 2015 ساعت 23:29:20
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر