شماره : 50
4 / 1 / 2015 - 16:16

اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین کلید حل مشکلات و پیشرفت منطقه است

به گزارش اهروصال از اهر، سید محمد عابدی فرماندار اهر در جمع تعدادی از مردم این شهرستان به سخنرانی پرداخت. وی در ابتدای سخنان خود ضمن تبیین ویژگیهای انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: از اواخر قرن نوزدهم اتفاقات حساس و مهمی در جهان روی داده که هر کدام به عنوان محور رویدادهای یک دوره زمانی محسوب

به گزارش اهروصال از اهر، سید محمد عابدی فرماندار اهر در جمع تعدادی از مردم این شهرستان به سخنرانی پرداخت.


وی در ابتدای سخنان خود ضمن تبیین ویژگیهای انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: از اواخر قرن نوزدهم اتفاقات حساس و مهمی در جهان روی داده که هر کدام به عنوان محور رویدادهای یک دوره زمانی محسوب می شوند،  در این میان انقلاب اسلامی ایران نیز که در راهبردی ترین نقطه کره زمین و قلب خاورمیانه می باشد، در بین همه جنبشهای بشری بی نظیر بود.


عابدی محوری ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی را ظهور حضرت امام راحل ( ره)  با شخصیتی پیامبر گونه و منشی همچون ائمه اطهار به عنوان سکاندار انقلاب دانست که در بین همه رهبران جهان چهره ای شاخص و بی همتا بودند.


وی ادامه داد : دشمنی جهان سلطه  با ملت ایران بدلیل روحیه استکبار ستیزی مردم و الگو دهی به  مستضعفین جهان است، ملت ایران امت برگزیده خداوند متعال است که از همه امتحانات الهی سر بلند بیرون آمده است.


فرماندار اهر در ادامه افزود: وظیفه دولتمردان و مدیران در درجه اول خدمت به مردم است و همه دولتهای بعد از انقلاب در این زمینه دارای خدمات قابل قبول بوده اند.


رئیس شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به شعارها و برنامه های  متداول این دولتها، گفتمان دولت تدبیر و امید را گفتمان اعتدال و امید افزایی معرفی کرده و تدبیر و مدیریت صحیح در همه مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و دیپلماسی بین المللی توسط این دولت را زمینه ساز خدمت و ایجاد امید در بین مردم دانست.


عابدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح رویکرد و برنامه خود در سمت فرماندار اهر پرداخت و گفت: توجه ویژه به کشاورزی و دامپروری به عنوان محور توسعه شهرستان ضروری است.


وی بر لزوم بهره برداری بهینه از منابع محدود آبی با استفاده از سیستمهای آبیاری تحت فشار اشاره نمود و بهره برداری از معادن منطقه و تکمیل بزرگراه اهر – تبریز را برای توسعه شهرستان واشتغالزایی برای جوانان، ضروری دانستند.


فرماندار اهر پذیرش پیشنهادات و انتقادات سازنده را از اصول کاری خود دانسته و ادامه داد: استفاده از نظرات آحاد مردم و صاحبنظران در جهت توسعه منطقه ضروری بوده و اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین کلید حل مشکلات و پیشرفت منطقه است.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 50 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 4 ژانویه 2015 ساعت 16:16:04
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر