شماره : 452
6 / 1 / 2015 - 20:35

متقاضیانی که اعزام آنها سال ۹۴ است اما در سال ۹۳ درخواست کرده‌اند مدت زمان خدمت آنها ۲۱ ماه خواهد بود

 به گزارش اهروصال به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حمید صدرالسادات رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا در خصوص مدت زمان خدمت وظیفه افرادی که در سال ۹۳ ثبت نام کرده اند،اظهار کرد: کسانی که در سال ۹۳ درخواست خود را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی ارائه داده‌اند اما به دلیل اینکه این ظرفیت در

 به گزارش اهروصال به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حمید صدرالسادات رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا در خصوص مدت زمان خدمت وظیفه افرادی که در سال ۹۳ ثبت نام کرده اند،اظهار کرد: کسانی که در سال ۹۳ درخواست خود را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی ارائه داده‌اند اما به دلیل اینکه این ظرفیت در سال ۹۳ برای سازمان نظام وظیفه عمومی وجود ندارد لذا این دسته از افراد سال ۹۴ به خدمت اعزام خواهند شد، اما مدت زمان خدمت آنان ۲۱ماه خواهد بود.

وی در ادامه افزود:‌ با توجه به بررسی‌هایی که ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده است مبنای خدمت از سال ‌آینده ۲۴ماه برای افراد عمومی محسوب می‌شود اما برای متأهلین، صاحبان فرزند و کسانی که در مناطق جغرافیایی خاص مانند مناطق عملیاتی و مرزی خدمت می‌کنند، کسر خدمت در نظر گرفته شده است.

صدرالسادات تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه بعد از اعلام خبر مدت زمان ۲۱ماه خدمت برای درخواست کنندگان جهت اعزام به سربازی، متقاضیانی که تمایل به اعزام به خدمت سربازی در سال ۹۳ داشته‌اند افزایش یافت.

وی ادامه داد: از این رو با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح قرار بر این شد تا کسانی که درخواست خود را در سال ۹۳ به سازمان نظام وظیفه عمومی ارائه داده‌اند در سال ۹۴ به مدت ۲۱ماه خدمت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پایان گفت:‌ آن دسته از افرادی که فارغ التحصیل هستند و درخواست اعزام می‌دهند زمان اعزام آنان ۹۴/۲/۱ و ۹۴/۴/۱ مشخص شده است.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 452 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 ساعت 20:35:19
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر