شماره : 44406
21 / 9 / 2015 - 23:22

آل‌اسحاق: جرایم تعلیقی بیرانوند اجرا می‌شود و با او برخورد جدی می‌کنیم

دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت تهران از اجرایی شدن جرایم تعلیقی دروازه‌بان این تیم خبر داد. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حسین آل‌اسحاق در خصوص حواشی دیدار امروز (دوشنبه) نفت تهران و استقلال و گرم نکردن علیرضا بیرانوند پیش از آغاز بازی اظهار داشت: بیرانوند در فصل گذشته هم سابقه این بی‌انضباطی‌ها را





دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت تهران از اجرایی شدن جرایم تعلیقی دروازه‌بان این تیم خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حسین آل‌اسحاق در خصوص حواشی دیدار امروز (دوشنبه) نفت تهران و استقلال و گرم نکردن علیرضا بیرانوند پیش از آغاز بازی اظهار داشت: بیرانوند در فصل گذشته هم سابقه این بی‌انضباطی‌ها را داشته، اما به این دلیل که دروازه‌بان جوانی بود و در تیم ملی حضور داشت، جرایمی را برای او در نظر گرفته و به حالت تعلیق در آوردیم.

وی افزود: با اتفاقی که امروز افتاد، این جرایم تعلیقی اجرایی خواهد شد. ما قطعاً بیرانوند را فردا به باشگاه فرا خواهیم خواند تا در کمیته انضباطی پاسخگو باشد و برخورد جدی با او خواهیم کرد. هیچوقت اجازه نمی‌دهیم که اصول و ارزش‌های باشگاه نفت زیر پا گذاشته شود.

دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: برای حفظ اصول و ارزش‌های باشگاه نفت هر هزینه‌ای لازم باشد می‌پردازیم و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم اخلاق را فدای نتیجه کنیم.

انتهای پیام/


ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 44406 توسط قربان موحد و در روز دوشنبه 21 سپتامبر 2015 ساعت 23:22:38
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر