شماره : 35395
23 / 7 / 2015 - 14:35

تصویب ۱۹۲۷ میلیارد اعتبار برای ۸۸ طرح ستاد احیای دریاچه ارومیه

به گزارش فارس، خلیل ساعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: امسال مصمم‌تر از سال قبل برای اجرایی کردن طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با احیای دریاچه ارومیه از طریق دستگاه‌های مختلف ذیربط هستیم. وی افزود: در شهرستان‌ها ستاد فرهنگی اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور

به گزارش فارس، خلیل ساعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: امسال مصمم‌تر از سال قبل برای اجرایی کردن طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با احیای دریاچه ارومیه از طریق دستگاه‌های مختلف ذیربط هستیم.

وی افزود: در شهرستان‌ها ستاد فرهنگی اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور تشکل‌ها، سازمان‌های نظام صنفی، سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی و اساتید می‌کند و همیاران آب در بخش‌ها و دهستان‌های مختلف آموزش‌های لازم را در مورد نحوه مصرف بهینه آب ارائه خواهند کرد.

ساعی تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی پس از برگزاری یک دور کامل در شهرهای تبریز و شبستر یک دور دیگر در سایر شهرستان‌ها و روستاها تکرار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: کارگاه‌های آموزشی به شیوه جدید برگزار می‌شود و افراد حاضر در کارگاه‌ها، داوطلبان محلی، روستائیان تحصیلکرده ‌مرتبط، نظام صنفی، نظام مهندسی، شخصیت‌های فرهنگی و نمایندگان مهندسان مشاور هستند.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: طی قراردادی که با یکی از موسسات حمل و نقل بسته‌ایم اتوبوس همیاران آب که حاوی پیام‌های مرتبط با مصرف بهینه آب است با حضور در پارک‌های بزرگ شهر بحث آب را با بهره‌گیری از برنامه‌های نمایشی و طنز در میان اقشار مختلف مردم مطرح می‌کند.

این مسئول حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی برای اشاعه فرهنگ مصرف صحیح آب را از دیگر فعالیت‌های شورای فرهنگی اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه بیان کرد.

ساعی با بیان اینکه بحث سیاسی و امنیتی بودن موضوع دریاچه ارومیه مرتفع شده و دیگر احتیاطی در مورد مطرح کردن موارد لازم وجود ندارد، افزود: تمام اطلاعات و اقدامات انجام گرفته از سوی ستاد از روز اول در سایت: ulrp.sharif.ir گنجانده شده و اطلاعات سایت به طور مرتب بروز رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 35395 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 23 جولای 2015 ساعت 14:35:21
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر