شماره : 29533
22 / 6 / 2015 - 16:20

برخورد مناسب زمینه ساز ارتقای جایگاه نیروی انتظامی بین مردم است

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حجت الاسلام علی رحیمی دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی هشترود گفت: اصل سرمایه نیروی انتظامی مردم است و بر همین اساس مردم داری باید مورد توجه این مجمومعه باشد همان گونه که این امر مورد توجه ائمه و

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حجت الاسلام علی رحیمی دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی هشترود گفت: اصل سرمایه نیروی انتظامی مردم است و بر همین اساس مردم داری باید مورد توجه این مجمومعه باشد همان گونه که این امر مورد توجه ائمه و بر اساس سیره عاطفی پیامبر اکرم (ص) است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه خدمات نیروی انتظامی اظهار داشت: خدمت در بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران ارزشمند است و بر همین اساس عوامل و کارکنان نیروی انتظامی نیز باید با تمام وجود از این فرصت ارزشمند برای خدمت به مردم استفاده کرد.

امام جمعه هشترود در بخش پایانی سخنان خود از خدمات و تلاش های فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان در برگزاری مناسبت ها قدردانی کرد و اظهار داشت: برخورد خوب و مودبانه این نیرو با مردم زمینه محبوبیت نیروی انتظامی را فراهم کرده است چرا که نیروی انتظامی بواسطه ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با بسیاری از امور جاری جامعه همواره مورد ارزیابی مردم قرار دارد.

گفتنی است در این آیین، با حکم فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی سرگرد محمدتقی سلطانی که پیش از این جانشین فرمانده نیروی انتظامی هشترود بود، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی هشترود معرفی شد.

همچنین در این مراسم از زحمات سرهنگ هاشم شعفی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان هشترود قدردانی و با حکم فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان میانه معرفی شد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 29533 توسط قربان موحد و در روز دوشنبه 22 ژوئن 2015 ساعت 16:20:43
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر