شماره : 27196
10 / 6 / 2015 - 10:26

آقای روحانی به وعده خود برای احقاق حق تیم تراکتورسازی عمل کنید

به گزارش اهروصال، ارسلان فتحی‌پور ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از رئیس‌جمهور خواهش می‌کنم همانطور که در سخنرانی‌های عمومی و خصوصی به مردم شریف آذربایجان شرقی  نسبت به احقاق جدی حق تیم محبوب‌مان تراکتورسازی تبریز وعده داده‌اند که اقدام خواهند کرد، به‌طور عملی نیز اقدامات لازم را انجام دهند. نماینده مردم کلیبر، خداآفرین،

به گزارش اهروصال، ارسلان فتحی‌پور ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از رئیس‌جمهور خواهش می‌کنم همانطور که در سخنرانی‌های عمومی و خصوصی به مردم شریف آذربایجان شرقی  نسبت به احقاق جدی حق تیم محبوب‌مان تراکتورسازی تبریز وعده داده‌اند که اقدام خواهند کرد، به‌طور عملی نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، هوراند و آبش احمد در مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون آنچه در رابطه با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز رخ داده نتوانسته مردم آذربایجان را راضی کند بنابراین از دکتر روحانی تقاضا دارم یک بار دیگر دستور جدی در جهت احقاق حق هواداران و بازیکنان این تیم را صادر کند.

فتحی‌پور با خطاب قرار دادن مسئولان آذربایجان شرقی گفت: از شماها تقاضا دارم اعتباراتی را در سفر ریاست جمهوری به جاده اهر – تبریز اختصاص داده شده همت نمایید تا این جاده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد چراکه در غیر اینصورت خسارت‌هایی که در طول سال در این جاده به وجود می‌آید بالاتر از ۹۰ میلیارد تومان خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین امتداد بزرگراه اهر – تبریز، باید جاده کلیبر را به یک جاده توریستی را هم شامل شود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 27196 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 10 ژوئن 2015 ساعت 10:26:34
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر