شماره : 26587
6 / 6 / 2015 - 18:43

شهادت ۳۸ یمنی و زخمی شدن ده ها نفر در حملات جنگنده های سعودی

منابع رسمی یمنی اعلام کردند در حملات هوایی متجاوزان سعودی به تاسیسات غیرنظامی از جمله موسسات آموزشی و پزشکی در استان های مختلف، ۳۸ غیرنظامی شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شدند. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، خبرگزاری رسمی یمن به نقل از یک منبع نظامی از انهدام دو دستگاه تانک ارتش





منابع رسمی یمنی اعلام کردند در حملات هوایی متجاوزان سعودی به تاسیسات غیرنظامی از جمله موسسات آموزشی و پزشکی در استان های مختلف، ۳۸ غیرنظامی شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، خبرگزاری رسمی یمن به نقل از یک منبع نظامی از انهدام دو دستگاه تانک ارتش عربستان در موقعیت جبل الدخان دشمن خبر داد.

این منبع نظامی گفت نیروهای ارتش با کمیته های مردمی، دو دستگاه تانک را در موقعیت نظامی جبل الدخان عربستان منهدم کردند.

این منبع به خبرگزاری رسمی یمن(سبأ) گفت شمار زیادی از نظامیان دشمن متجاوز سعودی در موقعیت جبل الدخان کشته و زخمی شدند.

وی خاطر نشان کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین دو خودرو نظامی ارتش سعودی را در پایگاه نظامی التویلق سعودی منهدم کردند و یک دستگاه بولدوزر آنها را هم از کار انداختند.

شهادت ۳۸ غیرنظامی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر در حملات متجاوزان سعودی

خبر دیگر این که، خبرگزاری رسمی یمن اعلام کرد در حملات متجاوزان سعودی به تاسیسات غیرنظامی از جمله موسسات آموزشی و پزشکی در استان های مختلف، ۳۸ غیرنظامی شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع امنیتی به این خبرگزاری گفت متجاوزان سعودی در حمله هوایی به اردوگاه آوارگان در شهرستان خیران در استان حجه، هشت نفر را به شهادت رساندند . در این حمله بیش از ۵۰ نفر هم زخمی شدند.

این منبع افزود همچنین در حمله توپخانه ای ارتش سعودی به روستای دغیج در استان حجه، پنج نفر شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

این منبع گفت همچنین در حملات موشکی متجاوزان سعودی به مدرسه عمربن عبدالعزیز و ساختمان پزشکان و مرکز بهداشت و منازل برخی شهروندان در شهرستان بکیل المیر در استان حجه، ۲۰ نفر شهید و ده ها نفر زخمی شدند.

این منبع خاطر نشان کرد همچنین در حمله جنگنده های سعودی به یک خودرو حمل احشام در منطقه واسط در حرف سفیان و یک کامیون حامل مواد غذایی که متعلق به شهروندان و آوارگان و متضرران از تجاوز سعودی بود، چهار نفر شهید و شمار دیگری زخمی شدند. در حملات جنگنده های سعودی به قفله عذر، هفت شهروند زخمی شدند.

این منبع همچنین از شهادت یک شهروند یمنی و زخمی شدن پنج نفر دیگر در حملات مجدد جنگنده های سعودی به منطقه آل بالحسین در شهرستان خمر در  استان عمران خبر داد.

در استان صعده نیز، منطقه بنی سعد و جبل مران، ۱۰ بار هدف حمله جنگنده های سعودی قرار گرفت. جنگنده های سعودی، شش بار شهر صعده و هشت بار منطقه الشعف در شهرستان حیدان را بمباران کردند.

این منبع با اشاره به جنایات وحشیانه ای که متجاوزان سعودی هر روز علیه ملت یمن مرتکب می شوند و لزوم محاکمه آنها در دادگاه های بین المللی از سازمان های حقوق بشری و موسسات فعال در زمینه انسانی خواست به نقش و مسئولیت خود عمل کرده و برای پایان دادن به محاصره ظالمانه ملت یمن تلاش کنند.
انتهای پیام/


ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 26587 توسط قربان موحد و در روز شنبه 6 ژوئن 2015 ساعت 18:43:54
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر