شماره : 1823
17 / 1 / 2015 - 15:48

جوابیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان هریس در قبال خبر باز نشر شده در هریس پویا

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا،روابط عمومی فرمانداری هریس با ارسال نامه ای به هریس پویا  خواستار درج جوابیه  در خصوص مطلب«یحیوی وضعیت اشتغال در این شهر را قابل قبول دانست » شده است.   متن نامه روابط عمومی فرمانداری هریس به این شرح می باشد:   مدیریت محترم پایگاه

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا،روابط عمومی فرمانداری هریس با ارسال نامه ای به هریس پویا  خواستار درج جوابیه  در خصوص مطلب«یحیوی وضعیت اشتغال در این شهر را قابل قبول دانست » شده است.

 
متن نامه روابط عمومی فرمانداری هریس به این شرح می باشد:
 

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا

سلام علیکم

بدینوسیله تصویر جوابیه روابط عمومی این فرمانداری در خصوص مطلب منتشر شده در سایت آن پایگاه اطلاع رسانی برای اطلاع و اقدام لازم به پیوست ارسال می شود.

متن جوابیه روابط عمومی فرمانداری هریس به شرح زیر می باشد:

مدیر محترم پایگاه خبری هریس پویا

با سلام و احترام

همانگونه که استحضار دارید شنیده ها و نقل قول ها نمی تواند منبع موثقی برای انعکاس اخبار از یک سایت خبری معتبر و وزین باشد و چه بسا ممکن است یاعث سردر گمی مخاطبان آن رسانه شده و زمینه قضاوت های نادرست را فراهم آورد.

مطلبی در فارس در خصوص بیکاری شهرستان هریس و میزان درآمد سالانه منعکس شده  و هریس پویا اقدام به باز نشر آن نموده است که شایسته بود قبل از این اقدام از روابط عمومی فرمانداری هریس صحت یا سقم آن بررسی می شد . بدیوسیله غیر واقعی است و تکذیب می شود و به این صورت اصلاح میگردد «یحیوی وضعیت اشتغال در این شهر را قابل قبول ندانست»

روابط عمومی فرمانداری اعلام آمادگی می نماید و در تمام وقت شبانه روز مواردی از این دست را پاسخگو باشد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 1823 توسط قربان موحد و در روز شنبه 17 ژانویه 2015 ساعت 15:48:16
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر