شماره : 1661
16 / 1 / 2015 - 4:58

فال روز جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳

فروردین: هیچ دلیلی برای گیج شدن در موقعیت ها وجود ندارد. همه چیز روشن خواهد شد. به متولدین مشغول با کارهای خانه باید گفت که زحمات شان به بار خواهد نشست. اگر می خواهید فضا را عوض کنید عصر هنگام زمان مناسبی است. اردیبهشت: در نیمه اول روز بر اساس احساسات رفتار نمایید. اگر موقعیتی

فروردین:

هیچ دلیلی برای گیج شدن در موقعیت ها وجود ندارد. همه چیز روشن خواهد شد. به متولدین مشغول با کارهای خانه باید گفت که زحمات شان به بار خواهد نشست. اگر می خواهید فضا را عوض کنید عصر هنگام زمان مناسبی است.

اردیبهشت:

در نیمه اول روز بر اساس احساسات رفتار نمایید. اگر موقعیتی پیش آمد از آن استفاده کنید در این صورت است که موقعیت خود را محکم می نمایید. در ساعات عصر تمرکز شما روی محل زندگی، تجارب شخصی و تعامل با اعضای خانواده تان خواهد بود.

خرداد:

اوایل روز بسیاری از شما تمایل ندارید خود را بروز دهید. شاید حال خوبی برای این کار یا فعالیت های دیگر که نیاز به پنهان کاری دارند، ندارید. ممکن است سرگرم موقعیت مالی و یا برخی مشکلات خانوادگی باشید.

تیر:

در ساعات اولیه روز به کلی تاثیر پذیر هستید. ممکن است حسرت خوردن را کنار بگذارید و یا با نگرانی منتظر وقوع یک حادثه بد باشید. اگر متولد اواسط تیر هستید باید بدانید که امروز به شدت عصبی و حساس خوهید بود. نزدیک عصر کنترل احساسات خود را به دست خواهید گرفت.

مرداد:

تمام صبح دچار افکار پوچ هستید. به گذشته فکر نکنید چون همیشه تمام سعی خود را به خرج داده اید. کنترل احساسات خود را به دست گرفته و از خاطرات بد دور یکنید. در پایان روز باید در واکنش های خود تغییر ایجاد نمایید.

شهریور:

به گذشته خود حساس می شوید اما همزمان با فکر به آینده مشغول خواهید بود. تمام صبح و بعد از ظهر در دل شما غوغایی بر پا خواهد بود. تمایلات روحی، شما را به سمت دوستان تان می برد.

مهر:

پیشرفت سریع برای شما مشکل خواهد بود و با گذشت زمان انگیزه شما کم می شود. ممکن است تا عصر درگیر صرف کردن فعل مجهول باشید. احتمال اینکه نتوانید به راحتی هیجانات خود را بروز دهید وجود دارد. عصر امروز همه چیز به نفع شما و هماهنگ با شما خواهد شد.

آبان:

باید از نیمه اول روز برای تثبیت دستاورد های دیروز بهره ببرید ولی نباید در کارها عجله کنید. به محض اینکه احساس خستگی یا بی انگیزگی نمودید کارها را رها کنید. ساعات شب برای برنامه ریزی کردن برای آینده نزدیک و چمع آوری اطلاعات جدید زمان مناسبی است.

آذر:

تمام صبح عصبی و هیجان زده خواهید بود. با خودتان خشن رفتار نکنید و در عادات خود افراط نکنید. نگرانی و تنش بیش از حد به شما آسیب می زند. وقایع عصر توجه شما را به ریتم آسایش زندگی جلب می نماید.

دی:

تمام طول روز تحت تاثیر وقایع اخیر خواهید بود. گهگاه دچار انتقاد از خود و شک و دودلی یا حساسیت بی دلیل می شوید. همسر یا شخصی دیگر ممکن است شما را آزار دهد.

بهمن:

نیمه اول روز پر بار نخواهد بود. استرسی جزیی در رابطه با زندگی روزمره خود مثل کار های خانه، شغل یا درمان را تجربه مب نمایید. بسیاری از نگرانی های تان بی مورد است. نگران برخی مشکلات مربوط به سلامتی نباشید ممکن است ریشه روحی داشته باشند.

اسفند:

امروز مسحور موفقیت های تان خواهید شد. از دستاورد های تان لذت ببرید اما احتیاط را فراموش نکنید. از اینکه دوستان راز تان را افشا نمی کنند و یا حسودیتان را نمی کنند اطمینان حاصل نمایید. در پایان روز نگاه تازه ای به ابعاد مختلف زندگی تان داشته باشید.

ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 1661 توسط قربان موحد و در روز جمعه 16 ژانویه 2015 ساعت 04:58:46
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر