شماره : 16340
15 / 4 / 2015 - 18:29

دیپلماسی ما در ادامه جبهه دفاع مقدس حرکت می کند/ ملت ایران در خرداد ۹۲ راه تعامل سازنده با دنیا را انتخاب کرد

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران در خرداد ۹۲ راه تعامل سازنده با دنیا را انتخاب کرد، گفت: باید برای رسیدن به موفقیت مسیری کوتاه با هزینه کمتر پیدا کنیم. به گزارش اهروصال به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در دیدار با علما، ایثارگران و نخبگان گیلان در سالن بانک





رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران در خرداد ۹۲ راه تعامل سازنده با دنیا را انتخاب کرد، گفت: باید برای رسیدن به موفقیت مسیری کوتاه با هزینه کمتر پیدا کنیم.

به گزارش اهروصال به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در دیدار با علما، ایثارگران و نخبگان گیلان در سالن بانک صادرات رشت، با بیان اینکه سخن گفتن در جمع علما، نخبگان، ایثارگران، ورزشکاران و برگزیدگان یک استان کار آسانی نیست، گفت: هر آن چه داریم و خواهیم داشت در سایه علم و فداکاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه علم و ایثار در کنار هم قرار دارد، گفت: در دفاع مقدس هم علم و ایثار و فداکاری در کنار هم قرار داشت و این بود که ما را به هدف رساند.

رئیس جمهور با اشاره به عملیات والفجر هشت، بیان کرد: تعداد کمی از این عملیات مطلع بودند چون ضامن این عملیات حفاظت اطلاعات آن بود و حدود یک سال تجربه و علم و دانش در کنار فداکاری و ایثارگری مارا در دفاع مقدس پیروز کرد.

روحانی با اشاره به تاریخ انقلاب از سال ۴۲ تا بهمن ۵۷، افزود: رویکرد امام ما را پیروز کرد و آن این بود که باید افکار عمومی مردم را برای پی ریزی یک انقلاب آماده کنیم.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) هیچ گاه بدون مشورت حتی با شاگردانش کار را ادامه نمی داد، بیان کرد: در ابتدا طرح امام استقلال، آزادی، حکومت اسلامی بود، اما با مشورت بود که امام در پاریس اعلام کردند نظام آینده ایران جمهوری اسلامی خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به فداکاری های مردم ایران در دفاع مقدس گفت: نباید این فداکاری ها و تلاش هایی که خلبانان و پزشکان ما در خط مقدم از یادمان برود.

باید برای رسیدن به موفقیت مسیری کوتاه با هزینه کمتر پیدا کنیم

وی افزود: امروز سربازان دیپلماسی ما در کارزار دیپلماسی قد علم کرده اند و در برابر شش قدرت دنیا ایستاده اند و مذاکره می کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: امروز جبهه دیپلماسی ما در ادامه جبهه دفاع مقدس است، و با هدایت های مقام معظم رهبری و کمک مردم دیپلمات های ما کار بزرگی دارند انجام می دهند.

وی با بیان اینکه ادامه این مذاکرات ان شاالله پایان خیر خواهد داشت، بیان کرد: ما می توانیم برای رسیدن به موفقیت مسیری کوتاه را با هزینه کمتر پیدا کنیم.

رئیس جمهور افزود: ملت ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ راه تعامل سازنده با دنیا را انتخاب کرد.

منتقد دلسوز مانند حامی دلسوز است

وی با بیان اینکه نصیحت یعنی کمک و یاری کرد، خاطر نشان کرد: منتقد دلسوز مانند حامی دلسوز است.

روحانی با تأکید بر اینکه نباید دنبال هوچی گری باشیم، بیان کرد: باید دنبال نقد دلسوزانه باشیم.

انتهای پیام/


ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 16340 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 15 آوریل 2015 ساعت 18:29:00
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر