شماره : 12570
22 / 3 / 2015 - 6:30

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر افزایش نظارت در جاده تبریز – اهر

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، اسماعیل جبارزاده ظهر یکشنبه در بازدید سرزده از از چند پایگاه پلیس راه آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور نیروهای پلیس در جاده ها گفت: تلاش همه ساعته ماموران خدوم نیروی انتظامی استان باعث شده تا آذربایجان شرقی به یکی از استان های امن کشور تبدیل شود. وی

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، اسماعیل جبارزاده ظهر یکشنبه در بازدید سرزده از از چند پایگاه پلیس راه آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور نیروهای پلیس در جاده ها گفت: تلاش همه ساعته ماموران خدوم نیروی انتظامی استان باعث شده تا آذربایجان شرقی به یکی از استان های امن کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی استان باعث امنیت خاطر و آرامش برای مردم شده، افزود: کاهش آمار تصادفات نیز نتیجه حضور پلیس راهنمایی و رانندگی و نظارت آنها در جاده ها است که در این روزهای اول سال با حضور خود باعث آرامش مسافران در جاده ها شده است.

جبارزاده با تاکید بر اینکه امسال با کمک مردم و مسئولان استان، سال شکوفایی آذربایجان‌شرقی می شود، گفت: وجود امنیت باعث توسعه همه جانبه یک استان می شود که ما نیز در آذربایجان شرقی مشکل امنیتی نداریم و این استان یکی از امن ترین استان های کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش امنیت مستلزم همکاری مردم و مسئولان با ماموران زحمتکش نیروی انتظامی است، ابراز داشت: در سال ‌جاری امنیت در داخل شهرها افزایش یافته بود که نیاز است از نیروهای راهور در خصوص کاهش ترافیک تشکر کرد.

وی از کاهش آمار سرقت نیز در استان طی سال ۹۳ خبر داد و افزود: مردم و گزارش های مردمی بهترین سرمایه پلیس است که بدون شک ماموران نیروی انتظامی نمی ‌توانند به تنهایی میزان سرقت‌ها و تلفات جاده‌ای را کاهش دهند بلکه این امر با همکاری مردم دست یافتنی است.

جبارزاده به ضرورت کاهش مشکلات جاده تبریز – اهر تاکید کرد و گفت: این جاده یکی از خطرناک ترین جاده های استان است که باید نظرات ها و کنترل های پلیس در این محور افزایش یابد و جاده نیز استاندارد شود.

 

 

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 12570 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 22 مارس 2015 ساعت 06:30:06
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر