شماره : 12454
21 / 3 / 2015 - 10:25

فال روز یکشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴

فروردین: این روز برای شما با فرصت هایی آغاز خواهد شد و به شما پیشنهاد داده می شود در هنگام تصمیم گیری همه ی شک و تردید های خود را دور بریزید. الهام خود را دنبال کنید. هر ماجراجویی پایان خوشی برای شما خواهد بود. برای تعامل با مسافران، از راه رسیده ها و خارجی

فروردین:

این روز برای شما با فرصت هایی آغاز خواهد شد و به شما پیشنهاد داده می شود در هنگام تصمیم گیری همه ی شک و تردید های خود را دور بریزید. الهام خود را دنبال کنید. هر ماجراجویی پایان خوشی برای شما خواهد بود. برای تعامل با مسافران، از راه رسیده ها و خارجی ها بخصوص اگر شما آن ها را دوست داشته باشید، روز خوبی می باشد.

اردیبهشت:

کلیشه ها را فراموش کنید، چیزهایی که در درون خودتان تغییر کرده است را پیدا کنید. تصویر ذهنی خانم های متولد این ماه به طور موقت تغییر می کند. مناظر جدید، لباس منحصر به فرد و یک مدل موی جدید افق دید شما را افزایش می دهد و تغییرات عمیقی را در شما به وجود می آورد.

خرداد:

ستاره به شما پیشنهاد می کند که خوش مشرب و اچتماعی باقی بمانید، اما به شما اخطار می دهیم که بیش از اندازه ساده و بی تکلف نباشید. امروز ممکن است نزدیک ترین فرد به شما تمام حقیقت را در مورد اهدافش به شما نگوید. شما نمی توانید به طور کامل صادق باشید، بدون توجه به اینکه چطور ممکن است شما به سختی تلاش کنید تا مخالفت خود را ابراز کنید.

تیر:

امروز ممکن است شما مشغول باشید. این کاملا امکان پذیر است که شما گاهی اوقات را به خود اختصاص دهید. اما بیشتر امکان دارد که شما به سادگی به شرایط جاری پاسخ دهید. ( به عنوان مثال تنظیم شرایط غیر معمول یا غیر منتظره )

مرداد:

یه آرزو بکنید. ستاره امروز آماده است تا تمام خواسته های بی حد و حصر شما را برآورده کند سعی کنید بیشتر وقت خود را با بچه ها، کودکان و عزیزانی که مثل شما فکر می کنند، سپری کنید. فرصت ایجاد شده برای به اشتراک گذاشتن یک ایده منحصر به فرد را از دست ندهید.

شهریور:

امور خانگی محور اصلی کارهای شما می باشد. امروز زمان مناسبی برای ارتباط نزدیک با اعضای خانواده است. مهمان های زیادی خواهید داشت و در مورد تغییرات احتمالی ایجاد شده در خانه تان بحث خواهید کرد. بیشتر افراد متولد این ماه در این روز خواهن روابط عاشقانه هستند.

مهر:

در کل روز احساس شما مثبت خواهد بود. شرایط مناسبی برای ارتباط، مسافرت و به اشتراک گذاشتن اخبار وجود دارد. رویدادهای مختلفی در جاده در انتظار شما می باشد. یک دوره مطلوب از حوادث ممکن است با بهداشت ضعیف، برخی سردرگمی ها و کارهای جزئی از بین برود. ممکن است شما دیر کنید یا برخی چیزهای بی اهمیت را فراموش کنید.

آبان:

این روز، یک روز خوب برای خرید می باشد. اگر شما از خریدن چیزی مطمئن نیستید، شما باید به مشاوره دیگران گوش کنید، اما خودتان تصمیم نهایی را بگیرید. از عجله و فقدان تفکر بپرهیزید چرا که در غیر این صورت ممکن است شما پول زیادی را از دست بدهید و درنهایت یک کالا با کیفیت ضعیف داشته باشید.

آذر:

شما باید خواسته های واقعی خود را کشف کنید، در غیر این صورت در پایان روز زمان و انرژی زیادی را از دست خواهید داد. برای جلوگیری از این کار شما باید زمان کمتری را صرف فکر کردن کنید و درعوض با دقت به ندای درون خود گوش دهید.مشاوره ی اعضای خانواده خود را عینا اجرا نکنید.

دی:

در این روز شما تشنه تقویت معلومات خود هستید و توجه خود را به جزییات افزایش می دهید. همچنین ممکن است شما عاشق شوید و عقاید آزاد خود را گسترش دهید و به خود اجازه اجازه دهید که در آن چیز یک معمولا از آن اجتناب می کردید افراط کنید.

بهمن:

اگر شما خسته هستید و در کل خوب به نظر نمی رسید، حالا زمان آن است که از خود مرافبت کنید. خودتان را با چیزهایی که دوست دارید سرگرم کنید و به فعالیت های جالب نه نگویید. برای شما این روز پر از فرصت های امیدوارکننده است .

اسفند:

شما در این روز به کارهایی که انجام می دهید مطمئن نیستید و این عدم اطمینان تلاش های شما را به خطر می اندازد. نیت درونی خود را بروز ندهید، در غیر این صورت ممکن است شما از خودتان یک احمق بسازید. کسانی که به آسانی آلت دست دیگران می شوند ممکن است تحت تاثیر دیگران منفی شوند.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 12454 توسط قربان موحد و در روز شنبه 21 مارس 2015 ساعت 10:25:05
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر