شماره : 117033
20 / 11 / 2018 - 22:44

رهنمود های امام نقشه راه بسیجیان است

سرهنگ ایمانی اظهار داشت: بر خلاف تمام فشار ها و تحریم ها امروزه انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال مقتدر تر و پر شکوه تر از همیشه در برابر دشمنان ایستاده است.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ پاسدار ایمانی؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر در جمع خبرنگاران شهرستان اهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) با دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی و رهنمود های خود نقشه راهی برای بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی ترسیم کرده اند که راهنمایی بسیار خوبی برای آنان است و همیشه می توانند از آن بهره گیرند.

وی در خصوص تلاش دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی عنوان کرد: بر خلاف تمام فشار ها و تحریم ها امروزه انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال مقتدر تر و پر شکوه تر از همیشه در برابر دشمنان ایستاده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر از تدوین ۱۴۰ برنامه برای هفته بسیج خبر داد که از این میان ۸ یادواره شهدا در شهرستان اهر برگزار خواهد شد و در اولین روز از این هفته مبارک یادواره شهدای طلاب و روحانیون برگزار می شود.

وی افزود: از دیگر برنامه های این هفته می توان به ویزیت رایگان پزشکان عمومی در کلینیک شفا ارسباران اشاره نمود که از تاریخ ۲ تا ۵ آذرماه در خدمت عموم مردم است.

همچنین ۳ واحد از مسکن های مددجویی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان اهر آماده بهره برداری شده است نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.

ایمانی در پایان از برگزاری اجتماع ۹ هزار نفری با عنوان شکوه مقاومت و حضور حماسی بسیجیان در سالروز تاسیس بسیج خبر داد.

انتهای پیام/

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 117033 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 20 نوامبر 2018 ساعت 22:44:23
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر