شماره : 116766
8 / 10 / 2018 - 17:19

باید بکوشیم تا یاد شهدا همیشه زنده بماند

امام جمعه شهرستان اهر؛ در خصوص اهمیت یادواره شهدای منطقه ای ارسباران اذعان داشت: اینگونه یادواره ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری می باشد.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله حاجی زاده؛ امام جمعه شهرستان اهر؛ در خصوص اهمیت یادواره شهدای منطقه ای ارسباران اذعان داشت: اینگونه یادواره ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دور قبل که این یادواره در شهر اهر برگزار شد جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر در این همایش عظیم شرکت کرده بودند که به خوبی با شهدای منطقه ما و راه و روش و سیره آنها آشنا شدند و این یک نعمت بزرگی برای ما است.

امام جمعه شهرستان اهر در خصوص اهمیت این یادواره اظهار داشت: حال پس از سال ها دوباره نوبت به شهرستان اهر برای برگزاری آن رسیده است که اینبار باید بسیار بهتر از دور قبل و پرشورتر برگزار شود. همچنین امیدوارم خداوند این دفتر پربرکت شهادت را بر روی ماها نبندد و از آن بی نسیب نباشیم.

وی در خصوص سربلندی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و با گذشت این همه سال و با وجود این همه دشمن ها و انواع حملات و تحریم ها انقلاب ما به برکت خون شهدا پابرجا مانده است. ما نیز برای این شهدا نباید کم و کاستی بگذاریم و باید هر دوره بهتر از دور قبل این یادواره ها را برگزار کنیم.

آیت الله حاجی زاده در پایان از حاضرین در جلسه خواست تا هریک مسئولیتی برعهده گیرند و در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره شهدا بکوشند.

در انتهای جلسه مقرر شد این یادواره شهدا در ۹ دی ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 116766 توسط قربان موحد و در روز دوشنبه 8 اکتبر 2018 ساعت 17:19:32
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر