شماره : 115884
13 / 8 / 2018 - 22:16

تاکید آل هاشم بر توجه ویژه دولت به تکمیل بزرگراه اهر_تبریز در دیدار با نوبخت سخنگوی دولت

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم ظهر امروز دوشنبه در دیدار با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ابراز داشت: پروژه راه آهن تبریز به میانه یکی از طرح های مهم عمرانی و حمل و نقل شمال غرب کشور است.

به گزارش اهر وصال به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم ظهر امروز دوشنبه در دیدار با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ابراز داشت: پروژه راه آهن تبریز به میانه یکی از طرح های مهم عمرانی و حمل و نقل شمال غرب کشور است.

وی سپس گفت: انتظار داریم این طرح هرچه سریعتر به اتمام برسد چراکه مردم گله مند هستند.

آل هاشم افزود: البته خوشبختانه با همکاری دولت، راه‌آهن میانه تبریز روزهای پایانی خود را می ‌گذراند.

امام جمعه تبریز سپس در خصوص دیگر پروژه های مهم استان نیز گفت: تکمیل بزرگراه تبریز- اهر- بازرگان نیز جزو مطالبات مردم است. امید داریم دولت به این پروژه نیز توجه ویژه ای داشته باشد.

آل هاشم ابراز داشت: اخیرا مشکلاتی در راه آهن آذربایجان نیز به وجود آمد، امیدواریم با حل مشکلات آنان دیگر کارکنان راه‌آهن تجمع نکنند. انتظارمان این است که توجه ویژه ای به کل استان آذربایجان شود زیرا محل رفت ‌و آمد مرزی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین به شهره آذربایجان شرقی در ولایت مداری و شهید پروری اشاره کرد و گفت: این استان خانه عاشوراییان و شهیدان محراب است و باید دولت توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 115884 توسط قربان موحد و در روز دوشنبه 13 آگوست 2018 ساعت 22:16:04
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر