شماره : 115559
22 / 7 / 2018 - 17:04

از بوی تعفن بعضی از این روحانیون دنیا در عذاب است …

بعد از جنگ جهانی دوم یک مقام امنیتی امریکا برای نفوذ و تغییر سبک زندگی دیگر جوامع دنیا عروسکی ساخت که توانست در طول چهار دهه بیش از یک میلیارد و دویست میلیون عروسک به حدود صدوبیست کشور جهان بفروش برساند عروسک که نام دختر همین آقای بقول خودمانی سرهنگ را هم برای نام عروسک که (باربی)باشد گذاشته بود.

سید رضا موسوی در اهروصال نوشت؛

بعد از جنگ جهانی دوم یک مقام امنیتی امریکا برای نفوذ و تغییر سبک زندگی دیگر جوامع دنیا عروسکی ساخت که توانست در طول چهار دهه بیش از یک میلیارد و دویست میلیون عروسک به حدود صدوبیست کشور جهان بفروش برساند عروسک که نام دختر همین آقای بقول خودمانی سرهنگ را هم برای نام عروسک که (باربی)باشد گذاشته بود و خدا می‌داند که تأثیر این عروسک در تغییر نوع و سبک زندگی چند صد میلیون دختر تا چه میزان بوده است و اینکه جنود شیطان تا چه اندازه تلاش می‌کنند تا ولایت رسول‌الله را در زمین از بین ببرند از همه امکانات و جدیدترین تکنولوژی‌ها پیشرفته استفاده می‌کنند تا یک جوان مؤمن به ولایت رسول اکرم ص را از صراط مستقیم منحرف بکنند …

و چقدر مظلوم واقع‌شده است دین خدا کتاب خدا ؟!

 

مناسبات تعیین‌کننده جهان از این دو حالت خارج نیستند یا تحت ولایت رسول جلیل‌القدر اسلام هستند که ولایت حق است و قسط .یا تحت ولایت شیطان هستند که کفر است و ظلم …

اینکه بعضاً از افرادی در داخل صداهایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه غرب و اروپا را می‌توانیم قبول کنیم و فقط حجاب آن را نپذیریم در خوش‌بینانه‌ترین شکل مزاح و شوخی می‌شود عنوان کرد کجای عالم اصول را قبول می‌کنند و در فروعات آن مصلحت‌اندیشی می‌کنند ؟!

 

وقتی اصول غربی را پذیرفتی باید مناسبات آن را هم قبول کنید ببینید ترکیه بیش از چند دهه در پشت دروازه‌های اروپا التماس می‌کند مؤمن مسلمان ذلیل‌شده که می‌خواهد غربی شود و اجازه نمی‌دهند چرا !؟

چون ترکیه هنوز نظریه اکتفاع را نپذیرفته .اما غربی‌ها اعلام می‌کنند چون در جوامع ما این موضوع حل‌شده است و شما آن را قبول ندارید نمی‌توانیم ترکیه را به‌عنوان کشور اروپایی قبول کنیم اگر ولایت شیطان را قبول کردیم باید مناسبات آن را هم بپذیرم تا دیروز که عده‌ای از مناسبات برایمان اخ‌وتف بودند بعد از پذیرفتن غرب برای همگان عادی خواهد شد .

در عالم اسلام توجه کنند معممین معزز روی سخن با حضرات حوزوی و طلاب و اهل منبر است .

آن‌هایی که بالباس روحانیت علیه نص صریح قران اجتهاد می‌کنند امثال جناب حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی جناب محسن غروی که جهت خوشایند دیگران شبهه در فریضه شارع مقدس می‌کنند آن‌هایی که متأسفانه اغلب هم ملبس به لباس روحانیت هستند گوش کنید این خوابی که برای باور و اعتقادات مردم دیده‌اید تعبیر نخواهد شد حجاب بخشی از هویت زنان و دختران این مملکت و مؤمنین دین الهی است مگر با افاضات حضرات مردم محجبه شده‌اند که با نسخه احمقانه شما هم کشف حجاب کنند.

چندی است که عده‌ای یا به خاطر کمبود توجه و یا مغرضانه دست به شبهه سازی و شبهه افکنی در احکام شارع مقدس شده‌اند که اخیراً توسط جناب حجت‌الاسلام محسن غروی روحانی نزدیک به دولت محترم که در روزنامه ارمان منتشرشده کلید خورد و پشت سران حجت‌الاسلام محمدعلی ابطی دستگیرشده و زندان رفته در فتنه سال ۸۸ در جای دیگر به این موضوع دامن زده و پشت سران هم اصلاحاتی‌های رفرمیسم هرکدام افاضاتی در این میان بیان داشته‌اند که اگر عمدی در کار نباشد یقیناً کم شعوری است …

در میان  این‌همه مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و گرفتاری معیشت مردم حل مشکلات اقتصادی را گره زدن به اختیاری شدن حجاب خانم‌ها. بالاغیرتا کم شعوری نیست ؟؟

یا اینکه به استادیوم رفتن خانم‌ها اگر عادی شود مردمی که از اقتصاد و تورم ناراضی هستند راضی خواهند شد !؟ کم شعوری نیست ؟؟؟

جنود شیطان به هر ابزاری چنگ می‌اندازند تا دین خدا را ریشه‌کن کنند آن‌وقت بعضی از این متعفنین  روزگار نسخه کشف حجاب برای زنان و دختران این مرزوبوم می‌پیچند

کجاست سازمان ذی‌ربط تا با این ولنگاری و تحریف باور مردم برخورد کند

حوزه‌های علمیه کجا مشغول‌اند که این آقایان دست به چنین اشتباهاتی بزنند

و چه زبیاست این بیت شعر

 

دشت ما گرگ اگر داشت نمی نالیدیم

 

نیمی از گله مارا سگ چوپان خورده …

 

ختم عرایض با جمله ای ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب …

 

اهل دنیا از بوی تعفن بعضی از این روحانیون در عذاب است

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 115559 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 22 جولای 2018 ساعت 17:04:09
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر