شماره : 115548
19 / 7 / 2018 - 9:02

اعطای تسهیلات روستایی وعشایری بر اساس آمایش و اقتضاعات منطقه‌ای باشد

فرماندار اهر بر ضرورت توجه به آمایش سرزمینی و اقتضاعات منطقه‌ای در اعطای تسهیلات بانکی به مناطق روستایی و عشایری را از وزیر تعاون خواستار شد.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی دیروز در بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهرستان اهر اظهار داشت: متأسفانه برخی محدودیت‌ها در اعطای تسهیلات بانکی خصوصاً در اعطای تسهیلات کم بهره عشایری و روستایی باعث شده اهالی این منطقه نتوانند از این تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند که انتظار داریم با تجدید نظر در آیتم‌های در نظر گرفته شده متناسب با قابلیت‌ها و موقعیت منطقه‌ای بتوانند افراد واجدالشرایط روستایی و عشایری از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

فرماندار اهر  به چند مورد از درخواست بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از وزیر تعاون پرداخت و گفت: تجدید نظر در شرایط بیمه تکمیلی و افزایش خدمات تحت پوشش بیمه برای این قشر، تجهیز امکانات درمانگاه تأمین اجتماعی، راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی و اعطای تسهیلات و تمهیدات ویژه به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد.

 

فرماندار اهر آغاز عملیات اجرایی خانه امید با حمایت سازمان بازنشستگی را گامی عملی در راستای حمایت از این قشر در شهرستان اهر برشمرد و اظهار امیدواری کرد این گونه خدمات فرهنگی رفاهی اجتماعی با حمایت سازمان بیش از پیش توسعه یابد.

 

وی گفت: این مکان که مساحت آن ۱۲۷۰ متر مربع می باشد با مساعدت شورای شهر به صورت رایگان جهت احداث خانه امید برای بازنشستگان اختصاص داده شده است.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 115548 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 19 جولای 2018 ساعت 09:02:47
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر