شماره : 114564
24 / 4 / 2018 - 21:15

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد

طی حکمی از سوی دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دکتر مرتضی مقتدایی به‌عنوان سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش اهروصال؛ طی حکمی از سوی دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دکتر مرتضی مقتدایی به‌عنوان سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه معرفی شد.

در این مراسم دکتر نادر اسدی اظهار امیدواری کرد، معاون جدید دانشجویی و فرهنگی با تنوع‌بخشی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و تدوین برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت گام‌های عملی در جهت تقویت و توسعه اهداف عالیه دانشگاه در حوزه فرهنگی، دانشجویی و رفاهی بردارد.

وی تأکید کرد انتظار داریم با بهره‌مندی از نظرات مختلف بخصوص اساتید و دانشجویان شاهد برنامه‌سازی هدفمند و جلب رضایت دانشجویان باشیم.

این مقام مسئول تأکید کرد حوزه فرهنگی، دانشجویی یکی از حوزه‌هایی است که ارتباط مستقیم با دانشجویان دارد و برنامه‌ریزی لازم در بخش‌های مختلف فرهنگی، دینی، ورزشی، رفاهی و خدماتی می‌تواند به کیفیت‌بخشی برنامه‌ها کمک مؤثری نماید.

دکتر مرتضی مقتدایی معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر فارغ‌التحصیل رشته دکترای علوم سیاسی است که در کنار تحصیل دانشگاهی دارای تحصیلات حوزوی نیز می‌باشند.

وی پیش‌ازاین رئیس دانشکده علوم انسانی این واحد را به عهده داشتند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 114564 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 24 آوریل 2018 ساعت 21:15:49
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر