شماره : 114560
24 / 4 / 2018 - 21:06

مهمترین عامل پیروزی اتحاد و وحدت است / دشمن با توطئه وحدت ملی ما را نشانه گرفته است

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور اظهار داشت: هر کس بخواهد اتحاد و انسجام ملی را مخدوش کند و مردم را نسبت به نظام، انقلاب و دولت ناامید کند، در مسیر دشمن حرکت کرده است.

به گزارش اهروصال، حسینعلی امیری؛  ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: در شهرستان اهر در حوزه‌های مختلف، دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه مناطق روستایی و امور زیربنایی از جمله بزرگراه اهر – تبریز اقدامات قابل توجهی انجام شده که امیدواریم با تداوم این اقدامات بتوانیم گام‌های عملی در جهت رشد و توسعه مناطق مختلف کشور به خصوص این منطقه مستعد برداریم.

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز دشمن با توطئه‌های مختلف وحدت ملی ما را نشانه گرفته است.

امیری افزود: شرط کافی قدرت ملی در گرو اعتماد، امید و انسجام مردمی است و باید به این شاخصه‌ها توجه داشته باشیم تا هدف اصلی‌مان که اقتدار ملی است، محقق شود.

وی گفت: در تمام مقاطع انقلاب شکوهمند اسلامی، مهم‌‌ترین عامل پیروزی اتحاد، وحدت و همدلی مردم با مسؤولان بوده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: همچنان‌که در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۰ کشور جهان به رژیم بعثی عراق در تمام زمینه‌ها کمک کرده و تا بن دندان مسلح کردند، اما رهبری عالمانه حضرت امام و وحدت و یکپارچگی مردم باعث شد در مقابل دشمن جانانه دفاع کنیم و حتی یک وجب از خاک کشور عزیز سال را به دشمن ندهیم.

وی گفت: هم اکنون به یک انسجام و همدلی دهه شصتی نیاز داریم و اگر چنین نباشد همه ما دچار مشکل خواهیم شد.

امیری یادآور شد: هر کس بخواهد اتحاد و انسجام ملی را مخدوش کند و مردم را نسبت به نظام، انقلاب و دولت ناامید کند، در مسیر دشمن حرکت کرده است.

وی خطاب به مسوولان ادارات گفت: همه ما وظیفه داریم به عنوان خادمان نظام در خدمت مردم باشیم و در حد و توان خود در حل مشکلات آنها تلاش کنیم و اگر “نه” به ارباب رجوع می‌گویم باید آن “نه” هم به نحو شایسته ارائه شود و “نه” ما “نه” شیرین برای ارباب رجوع باشد.

این مقام مسؤول در ادامه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی اواخر سال ۹۱ و اول سال ۹۲ اشاره کرد و گفت در آن موقعیت زمانی تحریم‌های ناجوانمردانه بین‌المللی مشکلات جدی برای کشور ما به وجود آورده بود و منجر به بی‌ثباتی اقتصادی در کشور و تورم ۴۴ درصد شده بود که تعامل ویژه دولتمردان و رهنمودها و حمایت‌های رهبری باعث شد تا گام‌های اساسی برای کشور، تحریم‌های ناجوانمردانه برداشته شود و با اقدامات اساسی و تعامل جدی و دیپلماتیک در قالب برجام، سایه این تحریم‌ها از کشور دور شود و کشورمان از زیر فصل هفت منشور سازمان ملل خارج شود و ثبات اقتصادی به کشور بازگردد.

امیری افزود: الحمدالله امروز امنیت اقتصادی در کشور حاکم است و کشورهای مختلف قراردادهای کلان اقتصادی را با مسؤولان کشورمان امضاء کرده‌اند و این امر نشانگر نتایج تلاش دولت و نظام برای توسعه اقتصادی کشور است.

این مقام مسؤول ارشد کشوری در حوزه نهاد ریاست جمهوری، به نقش مدافعان حرم و نیروهای جان برکف مقاومت در ریشه‌کنی تروریست‌های داعشی نیز اشاره کرد و گفت: دشمن با هدف ضربه به نظام اسلامی و پشتیبانی کشورهای مرتجع عربی و غربی در قالب تروریست‌های داعش تا نزدیکی‌های مرز ایران آمد و اگر تدبیر و حضور به موقع مدافعان حرم ولایت نبود، باید با دشمن در داخل کشور مبارزه می‌کردیم که الحمدالله با ایثار و از جان گذشتگی مدافعان حرم که همه ما مدیون این عزیزان هستیم، این توطئه نیز نقش برآب شد.

وی در پایان افزود: متأسفانه داعش به نام اسلام بزرگ‌ترین ضربه را به مسلمانان زد و جفای بزرگی به در حق اسلام بود.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 114560 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 24 آوریل 2018 ساعت 21:06:59
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر