شماره : 114416
15 / 4 / 2018 - 22:42

باید راهکارهایی برای تحقق شعار سال در نظر بگیریم / حمایت از تولید ملی باعث شکوفایی اقتصاد کشور می شود

آیت الله حاجی زاده اظهار داشت: مصرف کالای داخلی باعث تحول در اقتصاد کشور می‌شود و همچنین می‌تواند بیکاری را به‌کل در کشور ریشه‌کن کند. در این راستا دولت و ملت هر دو باید تمام تلاش خود را بکنند.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی محلی برای مشورت و تبادل افکار بین اعضا است. اعضا برای این شورا وقت می‌گذارند و باید برای مصوبات این شورا فکر اساسی بکنند.

وی در ادامه افزود: حمایت از کالای داخلی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و باید حتماً موردنظر ما نیز باشد. اگر به تاریخ کشورهایی که ازلحاظ اقتصادی پیشرفت زیادی کرده‌اند نگاه کنید می‌بینید مردم آن کشور از تولیدات داخلی خود حمایت زیادی کرده‌اند و بر کیفیت کالاهای داخلی نیز افزودند و کالای باکیفیت تولید کردند.

آیت‌الله حاجی‌زاده ضمن بیان اهمیت حمایت از کالای داخلی اظهار داشت: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید راهکارهایی ارائه دهند تا در تحقق شعار سال گام‌های مؤثری در شهرستان برداشته شود و هر کس ایده مفیدی دارد می‌تواند به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه دهد.

وی مطرح کرد: مصرف کالای داخلی باعث تحول در اقتصاد کشور می‌شود و همچنین می‌تواند بیکاری را به‌کل در کشور ریشه‌کن کند. در این راستا دولت و ملت هر دو باید تمام تلاش خود را بکنند.

امام‌جمعه اهر عنوان کرد: مصرف کالای خارجی باعث ضربه به اقتصاد کشور و شکوفایی اقتصاد دشمنان ما می‌شود. اگر دلسوز فرزندان خودمان هستیم باید به فکر اقتصاد نیز باشیم.

آیت‌الله حاجی‌زاده در پایان در خصوص روز شهرستان اهر اذعان داشت: دوم اردیبهشت مصادف با ولادت آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین آقا نجفی اهری از مراجع عالی‌قدر تقلید در اهر است و سال‌های پیش با گرامیداشت این روز خاطره این عالم بزرگوار کتابی تحت عنوان تندیس مهربانی با قلم حسین دوستی تألیف شد و در جلسات قبلی قرار شد تا کتابی برای شیخ احمد آقا اهری تألیف شود که این کتاب توسط حسین دوستی آماده چاپ شد اما به دلیل نبود منابع مالی مجبور به توقف چاپ این کتاب شدیم.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 114416 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 15 آوریل 2018 ساعت 22:42:48
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر