شماره : 114356
11 / 4 / 2018 - 10:57

هنر های اسلامی نیاز به ترویج بیشتر در رسانه ها دارند / هنر های غربی بدون محتوا بوده و فقط باعث ترویج فحشا می شود

حجت الاسلام ممی زاده اظهار داشت: هنرهای اسلامی دارای محتوای غنی هستند ولی رسانه‌ها ضعیف هستند و برعکس هنرهای غربی که فاقد محتوا هستند رسانه‌های قوی‌تری نسبت به ما دارند و باعث ترویج آن هنر بی‌محتوا می‌شوند و به دلیل بی‌محتوا بودن فقط سعی در اشاعه فحشا دارند.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر با فرماندهی سپاه ناحیه اهر اظهار داشت: هنرمندان جزء نخبگان هستند و این جمع از اساتید هنر شهرستان اهر است. هنر زبان پویای جامعه و مردم است و برای انتقال نیز نیازمند رسانه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه رسانه‌های جهانی به دست غیرمسلمانان اداره می‌شود و هنرهای غربی برای نابودی اسلام و انسانیت تلاش می‌کند.

وی افزود: هنرهای اسلامی دارای محتوای غنی هستند ولی رسانه‌ها ضعیف هستند و برعکس هنرهای غربی که فاقد محتوا هستند رسانه‌های قوی‌تری نسبت به ما دارند و باعث ترویج آن هنر بی‌محتوا می‌شوند و به دلیل بی‌محتوا بودن فقط سعی در اشاعه فحشا دارند.

حجت‌الاسلام ممی زاده در خصوص اهمیت ترویج هنرهای اسلامی مطرح کرد: اگر هنرهای اسلامی واقعاً ترویج پیدا کند همه مردم نیز از آن استقبال می‌کنند.

وی در خصوص جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اذعان داشت: در این جشنواره تئاتر کارهای بسیار خوب و غنی در رابطه با شهدا راه پیداکرده بود و این باعث خوشحالی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر در پایان عنوان کرد: ما باید بتوانیم هنرهای اسلامی را به مردم بشناسانیم و بهتر از این در سطح جهانی خود را معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 114356 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 11 آوریل 2018 ساعت 10:57:07
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر