شماره : 114072
17 / 3 / 2018 - 21:58

رونمایی از سند نهضت آموزش فضای مجازی بعد از تعطیلات نوروزی/ استقبال از این جشنواره فراتر از انتظار بود

سیفی گفت: پس از عید سند نهضت آموزش فضای مجازی در استان رونمایی می‌شود و سعی خواهد شد سال ۹۷ این مساله به صورت متمرکز در استان اما به صورت ملی اجرا شود.

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، غلامرضا سیفی در اختتامیه نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: جشنواره‌ای به این شکل و قواره در استان برگزار نشده بود و به دلیل تجربه کم امورات به سختی انجام شد و تاخیر در برگزاری اختتامیه نیز به دلیل همین مساله بود.

وی ادامه داد: این جشنواره فراتر از انتظار بود و اگرچه هدف اول این بود که ظرفیت‌های مردمی شناسایی شده و عمده‌ی مردم در آن نقش آفرینی داشته باشند.

دبیر جشنواره فعالان فضای مجازی با بیان اینکه برای دور راندن دشمن باید بسیج وارد کار شود عنوان کرد: بایستی تولید محتوا اتفاق بیفتد اگرچه پس از سه ماه تعداد و کیفیت آثار شرایط امیدبخشی را رقم زده است هرچند تا شرایط ایده آل فاصله داریم.

وی افزود: امیدواریم که سال بعد این جمع به هزاران نفر افزایش یابد گرچه تعداد آثار ارسالی امسال نیز فراتر از حد انتظار و بیش از ۴۲۰ بود.

سیفی تصریح کرد: در بخش حماسه و مقاومت، تاریخ و هنر ادبیات ،خبری تحلیلی، علمی آموزشی، ورزشی و شهر و شهروندی آثار با داوری چهل داور صورت گرفت.

وی گفت: مردم باید متولی فضای مجازی در منطقه باشند زیرا در غیر این صورت افراد دیگر برای ما تصمیم خواهند گرفت.

دبیر این جشنواره با بیان خبر خوش برای فعالان فضای مجازی تاکید کرد: پس از عید سند نهضت آموزش فضای مجازی در استان رونمایی می‌شود و سعی خواهد شد سال ۹۷ این مساله به صورت متمرکز در استان اما به صورت ملی اجرا شود.
انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 114072 توسط قربان موحد و در روز شنبه 17 مارس 2018 ساعت 21:58:09
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر