شماره : 113766
6 / 3 / 2018 - 22:41

اقتدار و امنیت نظام اسلامی را مدیون ایثارگری شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستیم

قلی اله قلی زاده: وجود یک هزار و دویست شهید منطقه ارسباران نشان از ولایتمداری مردم شریف این منطقه به اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب است که تداوم این‌گونه برنامه‌های معنوی و ارزشمند یاد و نام شهدا را در دل‌ها زنده کرده است.

به گزارش اهروصال؛ قلی اله قلی زاده؛ نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در آئین گرامیداشت ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران که در شهرستان هوراند برگزار شد گفت، رفتارهای ارزشی و ارتباط صادقانه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با مردم در مراودات اجتماعی باعث نزدیکی بیشتر مردم با روحانیت و خوش‌بینی آن‌ها به‌نظام و انقلاب شده است.

قلی اله قلی زاده با قدردانی از حضور مسئولین ارشد استانی و مسئولان شهرستان‌های منطقه ارسباران گفت: وجود یک هزار و دویست شهید منطقه ارسباران نشان از ولایتمداری مردم شریف این منطقه به اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب است که تداوم این‌گونه برنامه‌های معنوی و ارزشمند یاد و نام شهدا را در دل‌ها زنده کرده است.

وی افزود: امیدواریم با راهکارهای لازم بیش‌ازپیش فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی به یک فرهنگ همگانی تبدیل‌شده و در جامعه طنین‌انداز شود.

این نماینده مجلس اقتدار و امنیت نظام اسلامی را مدیون ایثارگری شهدای ۸ سال دفاع مقدس برشمرد و بر تبیین این فرهنگ برای نسل جدید تأکید کرد.

وی منطقه ارسباران را با مردمی نجیب و شریف، منطقه شجاعت، جوانمردی و دیانت برشمرد که در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی بخصوص در ۸ سال دفاع مقدس نقش مؤثری داشته‌اند و وجود ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران گواه این امر است.

فرماندار هوراند نیز برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران را افتخاری برای مردم و مسئولین شهرستان هوراند برشمرد.

زین‌العابدین مردانیان با تشریح فداکاری‌های مردم این منطقه در پاسداری از انقلاب و سهم آن‌ها در ۸ سال دفاع مقدس بر ضرورت پاسداشت اهداف والای شهدا تأکید کرد.

گفتنی است پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان هوراند با حضور دکتر آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون سیاسی استاندار، فرمانده سپاه عاشورا و ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولین و مردم این شهرستان‌ها در سالن ورزشی هوراند برگزار شد.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 113766 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 6 مارس 2018 ساعت 22:41:09
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر