شماره : 113619
28 / 2 / 2018 - 19:23

ضرورت توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها

مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا بر ضرورت تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها تأکید کرد.

عبدالله شادی در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهرستان اهر بر فعالیت جدی بسیج دانشجویی در حوزه فرهنگی معنوی با برنامه‌سازی هدفمند  و مشارکت دانشجویان تأکید کرد.

وی گفت: نقش بسیج در دانشگاه‌ها یک نقش ویژه است و باید الگوی رفتاری بسیج با حضور پررنگ در برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی،تقویت و ترویج فرهنگ نماز و برگزاری باشکوه نماز جماعت در دانشگاه بیشتر جلوه‌گر  شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا اظهار امیدواری کرد در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم با فعالیت دوچندان در حوزه فرهنگی و معنوی زمینه تحقق رهنمودهای معظم له را در دانشگاه‌ها فراهم نماییم.

این مقام مسئول تأکید کرد انتظار داریم دانشجویان بسیجی همراه با تحصیل علم و دانش در حوزه فرهنگی و تربیتی بیشتر فعال باشند و این امر فرصتی را فراهم کند تا دانشجویان بیش‌ازپیش در برنامه‌های بسیج مشارکت لازم داشته باشند.

شادی تأکید کرد انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا است که باید با تلاش مضاعف خود در تحقق اهداف والای انقلاب قدم‌های مؤثر و عملی برداریم .

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در سخنانی تشکل‌های بسیج را یکی از نهادهای فعال این دانشگاه برشمرد که انصافاً تلاش‌های ارزشمندی را در زمینه‌های فرهنگی و دینی و عملی انجام داده‌اند.

دکتر نادر اسدی بر ضرورت مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جهت آرشیو و بهره‌مندی علاقه‌مندان از تجربیات کارهای انجام‌شده در آینده تأکید کرد.

وی افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه‌ای فراهم کنیم که تمهیدات لازم برای جذب حداکثری دانشجویان به این تشکل مردمی فراهم شود.

در پایان این مراسم اقبال ریحان به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.

در پایان این نشست صمیمی  حسین اقبال ریحان به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 113619 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 28 فوریه 2018 ساعت 19:23:00
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر