شماره : 113556
26 / 2 / 2018 - 20:32

هر هفته جلسات کمیته انضباطی برگزار می گردد / امکان تردد تا شعاع ۱۰ کیلومتری اهر برای تاکسی ها فراهم شد

عزت جبانی اظهار داشت: در جهت راه‌اندازی پارک متر در شهرستان اهر با بخش خصوصی هماهنگی‌هایی صورت گرفته و ۸۰۰ جای پارک شناسایی‌شده است.

به گزارش اهروصال؛ عزت جبانی، رئیس سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرستان اهر در جلسه بررسی مشکلات تاکسی‌رانی شهرستان اهر اظهار داشت: در جهت راه‌اندازی پارک متر در شهرستان اهر با بخش خصوصی هماهنگی‌هایی صورت گرفته و ۸۰۰ جای پارک شناسایی‌شده است.

وی در ادامه مطرح کرد: جلسات کمیته انضباطی به‌صورت منظم هر هفته برگزار می‌شود و به تخلفاتی که به این کمیته ارجاع می‌شود رسیدگی می‌گردد و در صورت عدم رضایت شاکیان اخطار در پرونده و تذکر به رانندگان صورت می‌گیرد.

وی در خصوص مشکلات ایستگاه تاکسی مقابل بیمارستان عنوان کرد: مشکلاتی در خصوص این ایستگاه به سازمان گزارش‌شده بود که پس از بررسی توانستیم این مشکلات را حل کنیم.

جبانی خاطرنشان کرد: در راستای مرخصی اینترنتی تاکسی‌ها هم‌زمان با سراسر کشور ۶۰۰ پرونده برای استفاده از این سامانه تشکیل‌شده است. همچنین امکان تردد تا شعاع ۱۰ کیلومتری از شهر در جاده‌های اصلی که خواسته تاکسی‌داران بود فراهم شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اهر در پایان، پیگیری جهت راه‌اندازی جایگاه سوخت گاز طبیعی (CNG)، صدور کارت شناسایی برای رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری جهت نصب در دید عمومی مسافران، پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در خصوص اخذ برگ معاینه فنی از مراکز معاینه فنی و الزام آنان به رعایت تست مخازن خودروهای گازسوز، شناسایی محلات موردنیاز در جهت تردد تاکسی و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با تاکسی‌داران و شرکت تعاونی برای راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید تاکسی در محلات مختلف از دیگر فعالیت‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اهر است.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 113556 توسط قربان موحد و در روز دوشنبه 26 فوریه 2018 ساعت 20:32:16
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر