شماره : 113526
20 / 2 / 2018 - 13:35

باید روحیه انقلابی گری را گسترش دهیم تا مردم به اشرافیگری روی نیاورند

آیت الله حاجی زاده: رهبر انقلاب بسیار نگران گرایش مردم به اشرافی گری هستند و نباید به عقب برگردیم و دوباره دنبال اشرافی گری باشیم. باید روحیه انقلابی گری را تقویت کنیم تا به عقب برنگردیم.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر؛ در جلسه شورای فرهنگ عمومی؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله) در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: برخی مسائل مهم سیاسی را فقط در جمع مردم آذربایجان می‌فرمایند و این مایه مباهات مردم آذربایجان است و نشان از بصیرت مردم آذربایجان دارد که موردتوجه رهبر فرزانه انقلاب قرارگرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بسیار نگران گرایش مردم به اشرافی گری هستند و نباید به عقب برگردیم و دوباره دنبال اشرافی گری باشیم. باید روحیه انقلابی گری را تقویت کنیم تا به عقب برنگردیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در خصوص بحث‌های اقتصادی مطرح کرد: بحث‌های اقتصادی بر عهده قرارگاه اقتصادی است ولی شورای فرهنگ عمومی همیشه پیگیر است تا هر دستگاهی سهمی در رابطه با شعار سال داشته باشد و بداند که سهم ما در رابطه با شعار سال چه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مردم به دفتر من یا فرمانداری رجوع می‌کنند تا کمک‌های مادی بگیرند ولی متأسفانه ما هم‌چین امکاناتی نداریم و پولی در دست ما برای هم‌چین کمک‌هایی نیست.

وی در رابطه با مسائل فرهنگی اظهار داشت: مسئولین نباید در کارهای فرهنگی خود را کنار بکشند و باید همواره در کنار شورای فرهنگ عمومی باشند.

امام‌جمعه اهر در خصوص چاپ کتاب آیت پارسایی اذعان داشت: اگر ادارت کمک مالی لازم را بکنند این کتاب چاپ خواهد شد و اگر نتوانیم این پول را جور کنیم این کتاب چاپ نخواهد شد و وحی منزل نیست که حتماً چاپ شود.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 113526 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 20 فوریه 2018 ساعت 13:35:03
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر