شماره : 113020
25 / 1 / 2018 - 20:45

مشکل اساسی مردم ما فقر و بیکاری است / در حد توان دولت باید به پرستاران رسیدگی شود

بیت الله عبدالهی اظهار داشت: پرستاری کاری بسیار سخت و دشوار است و باید با بیماران مدارا کنید و خدمات موردنیاز را در هر شرایطی به بیماران بدهید.

به گزارش اهروصال؛ بیت‌الله عبدالهی؛ نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز پرستار در محل بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر، گفت: پرستاری کاری بسیار سخت و دشوار است و باید با بیماران مدارا کنید و خدمات موردنیاز را در هر شرایطی به بیماران بدهید.

وی در خصوص وضعیت معیشتی پرستاران خاطرنشان کرد: متأسفانه مشکلات مالی باعث شده است مانند سایر کشورها نتوانیم به وضعیت معیشتی پرستاران اهمیت بدهیم ولی سعی می‌کنیم در حد توان دولت کم و کاستی برای پرستاران نگذاریم.

عبدالهی در ادامه افزود: فرماندار و نماینده مجلس در شهر یک مسئولیت مشابه را بر عهده‌دارند و سعی داشته‌ام برخلاف برخی از وکلای مجلس در سطح شهر حضورداشته باشم تا مردم نیز ببینند که نماینده مجلس باید در میان مردم باشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس اظهار داشت: در خصوص پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص پزشک متخصص رادیولوژی مطرح کرد: هر موقع که مسئولین مربوطه را دیده‌ام این قضیه را مطرح کرده‌ام و گفته‌ام که شهرستان اهر مرکز ارسباران است و باید در بحث بهداشت و درمان کمبودی نداشته باشد.

وی افزود: پیگیری‌های اساسی در خصوص جاده اهر – تبریز انجام‌شده است و بحث آزادراه تبریز – هریس – اهر – بیله سوار تمام سعی خود را می‌کنم تا اهر را به مرز نزدیک کنم تا شهر از بن‌بستی خارج شود.

وی در خصوص خدمات درمانی مورد نیاز شهرستان اهر مطرح کرد: همچنین در بحث MRI پیگیری‌هایی انجام داده‌ام تا دستگاه MRI را هر چه سریع‌تر در بیمارستان اهر مستقر کنند و ضمن اینکه وزیر دستور لازم را داده‌اند ولی متأسفانه در بخش شرکت واردکننده هنوز منتظر دستگاه هستیم تا تحویل بیمارستان شود.

معدن مس انجرد نیز مشکلاتی داشت که طی پیگیری‌های انجام‌شده مسائل زیست‌محیطی آن نیز حل‌شده است تا در آینده نیز مشکلاتی پیش نیاید. متأسفانه اقتصاد ایران به دلیل بهره‌های بالای بانکی نمی‌تواند جان بگیرد و مشکلات مادی باعث شکست صنعت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم تا سد ایثار تحقق پیدا کند تا مشکلات آب منطقه نیز حل شود. اهر مرکز قره داغ است و باید به این منطقه خدمات کافی داده شود. ده‌ها بار باید دنبال مسئله‌ای را گرفت تا اجرایی شود.

عبدالهی در خصوص آمار بیکاری عنوان کرد: مشکل اساسی مردم بخصوص جوانان ما فقر و بیکاری است و باید گام‌های در خصوص رفع این شرایط صورت گیرد زیرا جوانان مابعد از سن ۳۰ سالگی نیز به دلایل مالی نمی‌توانند ازدواج کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اگر نماینده در مسائل اجرایی ورود نکند به کسانی که به او رأی داده‌اند خیانت می‌کند. مثلاً پروژه اهر – تبریز یک پروژه ملی است و باید نماینده برای آن ورود پیدا کند و مسئولان شهرستانی و استانی کاری نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 113020 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 25 ژانویه 2018 ساعت 20:45:29
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر