شماره : 112938
23 / 1 / 2018 - 17:22

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اهر

فرمانده انتظامی اهر از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ یونس منفرد؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کالاهای قاچاق در یک انبار در سطح شهرستان؛ شناسایی محل و کشف اقلام قاچاق را در دستور کار خود قراردادند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: مأموران در تحقیقات اولیه پلیسی محل دپوی کالاها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آن، انواع لوازم‌خانگی ازجمله تعداد ۵۰ دستگاه اجاق‌گاز رومیزی، ۶۰ دستگاه پکیج دیواری، ۳۰ هزار و ۱۵۰ عدد تجهیزات گوشی همراه، هزار و ۱۰۳ عدد ترموستات (لوازم‌خانگی) ، انواع لوازم بهداشتی و لوازم‌التحریر کشف کردند.

فرمانده انتظامی اهر خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱ میلیارد و هشت‌صد میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا ۱ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و کالاهای مکشوفه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهر تحویل شدند.

سرهنگ منفرد در پایان عنوان کرد: در جهت تداوم و تشدید برنامه‌های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به‌فوریت های پلیس اعلام دارند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 112938 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 23 ژانویه 2018 ساعت 17:22:04
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر