شماره : 112578
6 / 1 / 2018 - 20:22

وحدت و همدلی باعث پیشرفت جامعه می شود

آیت الله حاجی زاده رمز رشد و پیشرفت جامعه را وحدت و همدلی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تداوم این امر شاهد پیشرفت روزافزون در شهرستان اهر باشیم.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله جواد حاجی‌زاده دیشب در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و رسانه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر یکی از شوراهای فعال در سطح استان می‌باشد که سیاستگذاری مناسب فرهنگی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری فاخر از دستاوردهای این شورا می‌باشد که الحمدالله با نظارت کارشناسی اعضای شورا کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

وی گفت: الحمدالله در شهرستان اهر با حمایت‌های لازم، کارهای فاخر در حوزه شعر و ادب و فرهنگ و هنر انجام شده که این امر نشانگر قابلیت‌های فرهنگی، هنری و معنوی شهرستان در این زمینه‌ها است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: ۲۱ سال است که در این شهرستان در خدمت مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان هستم، شهری فرهنگی با مردمانی ولایتمدار و فرهنگ دوست که همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده‌اند.

امام جمعه اهر وفاق و همدلی بین مسئولان شهرستان را مثال‌زدنی برای سایر شهرها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تعامل و همفکری در اکثر امور عمومی شهرستان تلاش شده از تمام ظرفیت‌های مسئولان برای رشد و توسعه منطقه استفاده شود.

وی رمز رشد و پیشرفت جامعه را وحدت و همدلی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تداوم این امر شاهد پیشرفت روزافزون در شهرستان اهر باشیم.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 112578 توسط قربان موحد و در روز شنبه 6 ژانویه 2018 ساعت 20:22:37
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر