شماره : 112513
6 / 1 / 2018 - 1:07

کسانی که شعار جانم فدای ایران می دادند پرچم ایران را آتش زدند / باید با فتنه گران برخورد قاطع شود / باید مسائل معیشتی مردم حل شود

آیت الله حاجی زاده: دشمنان امروزه در منطقه سیلی محکمی از مردم ایران خورده‌اند و دنبال فرصتی برای انتقام‌جویی هستند و ممکن است دشمن بانفوذ و ایجاد اغتشاش سعی در انتقام گرفتن باشد و این مردم ما است که باید بیدار باشند.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ دی‌ماه؛ گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند: چیزی بدتر از رفتن زنان بین نامحرمان و برعکس مردان بین زنان نیست و چشم زنان باید فقط به مرد خود باشد و مرد دیگری را گویی نمی‌شناسد.

وی در ادامه افزود: مسئله حجاب یکی از مسائل مهم و دینی است و نباید بگذاریم مسئله بی‌بندوباری و بدحجابی را در کشور رواج دهند. حجاب باعث آرامش جامعه است و درصورتی‌که حجاب نباشد هیجانات جنسی بر مردم غالب می‌شود.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص اهمیت حجاب مطرح کرد: امروزه که دشمنان می‌خواهند حجاب را در جامعه کمرنگ کنند، بانوان ما با رعایت حجاب درواقع با آنان می‌جنگند و آرمان‌های انقلاب و اسلام را زنده نگه می‌دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان امروزه در منطقه سیلی محکمی از مردم ایران خورده‌اند و دنبال فرصتی برای انتقام‌جویی هستند و ممکن است دشمن بانفوذ و ایجاد اغتشاش سعی در انتقام گرفتن باشد و این مردم ما است که باید بیدار باشند.

ما باید اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دشمن را بشناسیم تا نگذاریم دشمنان اسلام و استکبار جهانی موفق شوند. اکنون استکبار جهانی با همکاری منافقین تروریست سعی می‌کند راه نفوذ و اغتشاش را در ایران باز کند. اکنون اشخاصی که شعار جانم فدای ایران می‌دادند پرچم مقدس ایران را آتش زدند و این نشان از آن دارد که حرف و عمل آن‌ها یکی نیست و همه این شعارها فقط بهانه است. این‌ها آدم‌های خودفروخته هستند. داعش تمام نشده است اکنون این افراد هواداران داعش در ایران هستند و به کوچک و بزرگ رحم نکردند و به اموال مردم صدمه زدند. این داعشی های ایران مساجد و قرآن و منبر را سوزاندند. آمبولانسی که مجروح می‌برد را آتش زده‌اند.

وی در خصوص مسائل معیشتی مردم مطرح کرد: دولت و ملت باید دست‌به‌دست هم دهند و مسائل معیشتی مردم را حل کند و همان‌گونه مقام معظم رهبری (مدظله) چندین سال است تأکید می‌کنند اقتصاد مقاومتی را در ایران پیاده کنیم.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص مردم ولایت مدار ایران؛ اذعان داشت: مردم ما مردمی بسیار باشعور و بصیر هستند و هر موقع احساس کردند دشمن نفوذ کرده است و در جلوی دشمن ایستادگی کرده‌اند و نشان داده‌اند هنوز پیرو ولایت‌فقیه هستند و دشمن را از دوست می‌شناسند.

امام‌جمعه اهر در پایان مطرح کرد: بعد از نماز جمعه باید نشان دهیم که مردم ارسباران همان‌گونه مقام معظم رهبری (مدظله) فرموده‌اند شجاع و پشتیبان ولی‌فقیه هستند. انشا الله با اشخاصی که علیه نظام اسلامی عملیات مسلحانه و شرارت می‌کنند دستگیر شوند و به سزای عمل خود برسند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 112513 توسط قربان موحد و در روز شنبه 6 ژانویه 2018 ساعت 01:07:03
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر