شماره : 112511
5 / 1 / 2018 - 22:32

مردم ایران در مقابل اغتشاشگران ساکت نمی مانند / استکبار جهانی سعی در نا امن کردن ایران دارد

حجت الاسلام نظری در خصوص آتش زدن پرچم ایران اذعان داشت: در برخی شهرها پرچم ایران را آتش زده‌اند. آن‌ها شعار ایران را بیهوده و الکی شعار می‌دهند. پرچم ما نماد ملیت و دین ماست و مردم کسی را که پرچم ایران را آتش بزند را آتش می‌زنند.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام نظری؛ رئیس دادگستری شهرستان اهر؛ در پیش خطبه نماز جمعه ۱۵ دی‌ماه؛ گفت: ما همگی با قرآن و اهل‌بیت زنده هستیم و این ۲ در زندگی ما اصل است و تا زمانی که محکم بر این ۲ اصل ایستاده‌ایم هیچ خطری نمی‌تواند ما را تحدید کند.

وی در ادامه افزود: اگر کسی نعمت‌های الهی را ببیند و ناشکری کند خداوند وعده مجازات به او داده است ولی اگر شکر کند خداوند نیز روزبه‌روز بر نعمت‌های او می‌افزاید. اگر عنایت خداوند نباشد بشر موجود ناچیزی است که هیچ قدرتی ندارد. برای مثال کم‌آبی که امروزه کشور ما نیز با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند یکی از مشکلاتی است که با عنایت خداوند متعال حل می‌شود و آب یک نعمت مادی محسوب می‌شود که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است. برخی نعمت‌ها نیز معنوی هستند که ازجمله آن‌ها قرآن است که تمامی نیازهای بشر در قرآن بیان‌شده است. از دیگر نعمت‌های معنوی می‌توان به ولایت، امامت و اهل‌بیت اشاره کرد.

نظری در ادامه خاطرنشان کرد: ولایت نعمتی است که در صورت تمسک جستن به آن انسان‌ها از تمامی بلایا محفوظ می‌مانند. استکبار توطئه‌های زیادی برای نابودی انقلاب کرده است و تنها راه محفوظ ماندن ملت ایران از این توطئه‌ها پشتیبانی از ولایت‌فقیه است. برخی این نعمت‌های الهی را نادیده می‌گیرند و کفران نعمت می‌کنند.

وی مطرح کرد: بیایید امکانات و رفاه حال را با قبل از انقلاب قیاس کنیم. ببینید روستاها آن موقع در چه وضعیتی بودند و امروزه در چه وضعیتی هستند. امکانات رفاهی در چه وضعی بود اکنون در چه وضعی است. تعداد تحصیل‌کرده‌ها چه اندازه بود اکنون چه مقدار تحصیل‌کرده در کشور داریم.

وی در مورد اقتدار سیاسی نظامی ایران مطرح کرد: تنها کشوری که در منطقه استقلال خود را حفظ کرده است و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است ایران است.

آمریکا در خاورمیانه ۲ تریلیون دلار هزینه کرده است و در مقابل این هزینه نتوانسته نتیجه‌ای به دست بیاورد و از این عصبانی است.

هر کشوری برای خود مشکلاتی دارد و در کشور ما نیز مشکلاتی وجود دارد و برخی نیز خواسته‌های به‌حق در چهارچوب قانون دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود و این مشکلات خواسته به‌حق مردم است ولی برخی از این خواسته به‌حق مردم سو استفاده می‌کنند و می‌خواهند در امنیت کشور خلال ایجاد می‌کنند.

در این چند روز تمام تلاش خود را می‌کنند تا مملکت ما را به آشوب بکشند ولی خدا را شکر مردم ما آگاه و بصیر هستند و کشور ما، کشور قرآن و اسلام است و این شعارهای بی‌اساس و بی مبنا که برخی اغتشاش‌گران می‌دهند شعارهای بی‌اساس است.

وی در خصوص آتش زدن پرچم ایران اذعان داشت: در برخی شهرها پرچم ایران را آتش زده‌اند. آن‌ها شعار ایران را بیهوده و الکی شعار می‌دهند. پرچم ما نماد ملیت و دین ماست و مردم کسی را که پرچم ایران را آتش بزند را آتش می‌زنند.

وی در خصوص دشمنی‌های استکبار جهانی با ایران اظهار داشت: در قبل از انقلاب اسلامی آمریکا جنایات بسیاری در ایران کرد و پس از انقلاب که دستان کثیفش از ایران کنده شد دشمنی خود را با انقلاب اسلامی شروع کرده و در بدو تولد جمهوری اسلامی ایران جنگ را بر ملت ایران ۸ سال تحمیل کرد. امروزه نیز بانفوذ انقلاب اسلامی در سایر کشورهای خاورمیانه این‌گونه به دشمنی با انقلاب اسلامی می‌پردازد و شهرها را با اغتشاش‌ها ناآرام می‌کند.

مردم ما هر موقع ببینند مذهب و قرآن آنان درخطر است ساکت نمی‌مانند. ملت ما می‌گویند دولت‌مردان باید تمام قدرت و منابع کشور را به کار بگیرند تا رفاه مردم را تأمین کنند. هرکس بخواهد امنیت داخلی مردم ایران را به هم بزند با قهر و غضب مردم ایران طرف است و تمامی دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی برخورد شدیدی با آن‌ها خواهد کرد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر در خصوص ناامنی‌های اخیر اظهار داشت: کجای این ناامنی‌ها اعتراض مدنی است. در شهر درود پدر و پسری را به شهادت رساندند. خودروهای آتش‌نشانی را دزدیدند. آمبولانس‌ها را درحالی‌که بیمار منتقل می‌کردند آتش زدند. این اشخاص از گروه‌های تروریستی و سازمان‌های اطلاعاتی استکبار جهانی تغذیه می‌شوند تا امنیت کشور را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام نظری در پایان عنوان کرد: هرکجای این میهن اسلامی کسی بخواهد با اغتشاش امنیت آن را زیر سؤال ببرد دستگاه قضا شدیداً با آن برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 112511 توسط قربان موحد و در روز جمعه 5 ژانویه 2018 ساعت 22:32:14
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر