شماره : 112396
31 / 12 / 2017 - 20:43

برای رفع مشکلات ترافیکی باید از بخش خصوصی کمک گرفت

سمندری: یکی از راه‌حل‌هایی که مدنظر است جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جهت تأمین پارکینگ‌های موردنیاز شهر است و راه‌حل دیگر همان‌گونه که حجت‌الاسلام نظری گفتند: تأمین پارکینگ‌های موردنیاز از منابع جرائم ماده ۱۰۰ شهرداری است.

به گزارش اهروصال؛ مدد سمندری؛ معاون فرماندار شهرستان اهر؛ در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم اهر؛ گفت: برخی روستاهای ما همان‌طور که در جلسه‌ی قبل موردبررسی قرار گرفت، فاقد آب و فاضلاب مناسب هستند و برای تجهیز آن‌ها تصمیماتی اتخاذ گردیده است و در دستور کار شرکت آبفار قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در شهر مشکلات ترافیکی بسیار زیادی نیز مطرح است و این مسائل ترافیکی ممکن است برخی مشکلات امنیتی مانند سرقت خودرو را به وجود آورد و برای آن باید راه‌حلی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌حل‌هایی که مدنظر است جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جهت تأمین پارکینگ‌های موردنیاز شهر است و راه‌حل دیگر همان‌گونه که حجت‌الاسلام نظری گفتند: تأمین پارکینگ‌های موردنیاز از منابع جرائم ماده ۱۰۰ شهرداری است.

راه دیگری که مدنظر است و می‌توان در صورت حمایت دادگستری و راهنمایی و رانندگی پیاده کرد استفاده از پارکبان و پارکومتر است که به دلیل هزینه داشتن برای کسبه و بازاریان آن‌ها دیگر خودروهای خود را به محل کار نمی‌آورند که این کار باعث کاهش محسوس ترافیک و ایجاد محل پارک برای خودروها خواهد شد.

وی در پایان در خصوص تابلوهای راهنمایی و رانندگی اذعان داشت: برخی تابلوهای راهنمایی رانندگی در سطح شهر باید مرمت شود و برای محل‌های موردنیاز تابلوهای مناسب درج شود تا هم مردم قوانین را رعایت کنند و هم چهره شهر زیباتر دیده شود.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 112396 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 31 دسامبر 2017 ساعت 20:43:08
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر