شماره : 112234
21 / 12 / 2017 - 17:13

همایش ها فرصتی برای شناسایی موانع پیش روست

اسدی: برگزاری این‌گونه همایش‌ها فرصتی برای آسیب‌شناسی موانع پیش رو،ارائه نقاط قوت و ضعف و بررسی کارشناسی در موضوعات مختلف است.

به  گزارش اهروصال؛نادر اسدی ظهر امروز در همایش ادبیات تطبیقی که به همت دانشگاه آزاد اهر برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌جاری با برگزاری چهار همایش در سطح ملی در حوزه‌های مختلف علوم پایه، فنی،مهندسی و علوم انسانی نسبت به سال گذشته برگزاری این همایش‌ها به دو برابر افزایش یافته که این امر نشان از همت مضاعف همکاران حوزه پژوهش و گروه‌های آموزشی برای ارتقاء کمی و کیفی پژوهش‌ها در رشته‌های مختلف دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرگفت: امیدواریم در سال آتی سایر رشته‌های فعال در دانشگاه نیز بتواند اقدامات اساسی در جهت برگزاری همایش‌های کاربردی انجام دهند.

وی افزود: باید از این فرصت اساتید و دانشجویان بهره‌های کافی و لازم را ببرند و از آن در جهت تکمیل پژوهش‌ها و افزایش اطلاعات و تحقیقات خود استفاده لازم را بکنند.

اسدی افزود: برگزاری این‌گونه همایش‌ها فرصتی برای آسیب‌شناسی موانع پیش رو،ارائه نقاط قوت و ضعف و بررسی کارشناسی در موضوعات مختلف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تقدیر از دست‌اندرکاران همایش اظهار امیدواری کرد با تداوم این‌گونه نشست‌های علمی و تخصصی بتوان زمینه را برای رشد و توسعه این رشته مهم علوم انسانی فراهم کرد.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 112234 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 21 دسامبر 2017 ساعت 17:13:43
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر