شماره : 112184
19 / 12 / 2017 - 18:20

همدلی و وحدت بین حوزه و دانشگاه رمز موفقیت جامعه است

آیت الله حاجی زاده: مسئولان حوزه و دانشگاه باید توان آن را داشته باشند تا نقاط ضعف و قوت همدیگر را شناخته و در راستای ارتقاء آن تلاش کنند.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله جواد حاجی‌زاده در نشست هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه بابیان اینکه حوزه و دانشگاه جزء جداناپذیر و مکمل همدیگر می‌باشند، همدلی و وحدت بین این دو مرکز علمی را رمز موفقیت هر جامعه ذکر کرد.

وی افزود: مسئولان حوزه و دانشگاه باید توان آن را داشته باشند تا نقاط ضعف و قوت همدیگر را شناخته و در راستای ارتقاء آن تلاش کنند.

امام‌جمعه اهر، ایجاد وحدت مراکز علمی را از مصداق بارز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: وحدت و یکپارچگی حوزه و دانشگاه در این برهه از زمان می‌تواند بسیاری از کمبودهای جامعه و همچنین بسیاری از توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی، وحدت را رمز بقاء اسلام و پیشرفت آرمان‌های مسلمانان جهان اسلام عنوان کرد و  گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه و توطئه بین مسلمانان سعی در از بین بردن اسلام ناب محمدی رادارند که خوشبختانه با وحدت و همدلی مسلمانان تاکنون نتوانسته‌اند به این توطئه شوم خود دست پیدا کنند و از این به بعد هم نمی‌توانند به هدف خود برسند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 112184 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 19 دسامبر 2017 ساعت 18:20:59
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر