شماره : 111896
9 / 12 / 2017 - 11:49

قدس خط قرمز مسلمانان است

از اول سیاست دولت آمریکا جهت تأمین امنیت اسرائیل غاصب سرگرم کردن کشورهای منطقه به مسائل و مشکلات داخلی بوده است و این روزها با ایجاد تنش‌هایی در منطقه مانند داعش حواس کشورهای مخالف اسرائیل را به جنگ داخلی و گروه‌های تروریستی مشغول کرده بود ولی اکنون با اتمام عمر داعش و خالی شدن تمامی شهرها از وجود نحس داعش نیازمند حواس‌پرتی دیگری است.

به گزارش سرویس بین‌الملل اهروصال؛

از اول سیاست دولت آمریکا جهت تأمین امنیت اسرائیل غاصب سرگرم کردن کشورهای منطقه به مسائل و مشکلات داخلی بوده است و این روزها با ایجاد تنش‌هایی در منطقه مانند داعش حواس کشورهای مخالف اسرائیل را به جنگ داخلی و گروه‌های تروریستی مشغول کرده بود ولی اکنون با اتمام عمر داعش و خالی شدن تمامی شهرها از وجود نحس داعش نیازمند حواس‌پرتی دیگری است. ترامپ را خیلی‌ها دیوانه می‌دانند و این نیز سیاست دولت آمریکا بوده تا با دیوانه نشان دادن رئیس‌جمهور خود و با القا ترس بتواند امتیاز بگیرد؛ حال اینکه یک دیوانه نمی‌تواند تاجری موفق باشد. این همیشه سیاست کشور آمریکا بوده که یک رئیس‌جمهور مثلاً مؤدب و پس‌ازآن رئیس‌جمهور مثلاً دیوانه را سرکار بیاورد تا یکی وجهه آمریکا را در جهان حفظ کند و دیگری ترس در دل دشمنان بیندازد؛ اما حقیقت چیست؟ حقیقت آن است که همه رئیس‌جمهورهای آمریکا یک روش را در قبال ایران به‌کاربرده‌اند و حتی بیشترین تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران در زمان دولت اوبامای مثلاً مؤدب بوده است. امروزه ترامپ با انتخاب قدس یا به قول آن‌ها (اورشلیم) به‌عنوان پایتخت اسرائیل درواقع یکی از همان روش‌های سرگرم کردن مردم به کار خودشان است؛ زیرا با این کار تنش‌هایی در منطقه ایجاد می‌کنند و با این تنش‌ها در ظاهر می‌خواهند امنیت اسرائیل را تأمین کنند ولی اشتباه راهبردی آن‌ها همین‌جاست. برخی موارد خط قرمز مسلمانان هست و قدس نیز یکی از این موارد است و در صورت عملیاتی شدن این سخن‌ها آتشی در منطقه برافراشته خواهد شد که اگر مقام معظم رهبری (مدظله) حکم جهاد بدهند دیگر اثری از اسرائیل نخواهد ماند.

مردم نیز آگاه باشند فرقی بین مردم و دولت آمریکا وجود ندارد زیرا در نظرسنجی اخیر بیش از ۶۰ درصد آمریکا برای تقابل با ایران رأی دادند و از طرفی هم مراقب توطئه‌های اسرائیل در منطقه باشند زیرا قدس برای مسلمانان بسیار مقدس است و این حرکت ترامپ یعنی اعلان نابودی مسلمانان قدس و اشغال بیشتر فلسطین.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 111896 توسط قربان موحد و در روز شنبه 9 دسامبر 2017 ساعت 11:49:14
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر