شماره : 111855
7 / 12 / 2017 - 19:58

خانم فاطمه صفری به آسانی توانست حریفان خود را شکست دهد/ تیم ایران در مسابقات آرنیس خوش درخشید

استاد عزتی: این مسابقات در سطح بین‌الملل و در کشور بلاروس برگزار شد. در این مسابقات ۶۶ کشور شرکت کرده بودند و تیم ما نیز با ۲۱ نفر با کادر فنی از کشور ایران اعزام مسابقات شده بود.

استاد حسین عزتی؛ رئیس کمیته کشوری آرنیس؛ در گفتگو با اهروصال؛ اظهار داشت: این مسابقات در سطح بین‌الملل و در کشور بلاروس برگزار شد. در این مسابقات ۶۶ کشور شرکت کرده بودند و تیم ما نیز با ۲۱ نفر با کادر فنی از کشور ایران اعزام مسابقات شده بود.

وی در ادامه مطرح کرد: خدا را شکر بچه‌های ما بسیار خوش درخشیدند و نماینده استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر؛ خانم فاطمه صفری بودند که مقام اول را کسب کردند و مسابقه خانم صفری از شبکه‌های تلویزیونی کشور بلاروس پخش شد.

بنیان‌گذار سبک جهانی آذران رزم؛ خاطرنشان کرد: بااینکه یکی از مسابقات خانم فاطمه صفری در مقابل حرفی از خود کشور بلاروس بود و فضا برای حریف محیا بود و تماشاگران او را تشویق می‌کردند؛ خانم صفری به‌آسانی توانست حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 111855 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 7 دسامبر 2017 ساعت 19:58:31
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر