شماره : 111574
1 / 12 / 2017 - 19:52

مواد مخدر توطئه آمریکا علیه انقلاب اسلامی

امروزه مواد مخدر به عنوان آسیب اجتماعی تمام جهان را مشغول خود کرده است به گونه ای که خانواده ها و جامعه آسیب جدی از این مورد می بینند و معتادان به گونه ای بیمار و وابسته این مواد می شوند و در این راه همه چیز خود را از دست می دهند.

رامز امیریان در اهروصال نوشت؛

امروزه مواد مخدر به عنوان آسیب اجتماعی تمام جهان را مشغول خود کرده است به گونه ای که خانواده ها و جامعه آسیب جدی از این مورد می بینند و معتادان به گونه ای بیمار و وابسته این مواد می شوند و در این راه همه چیز خود را از دست می دهند. از این رو ایران نیز به دلیل همسایه بودن با بزرگترین تولید کننده مواد مخدر یعنی کشور افغانستان و به عنوان مسیر قاچاق مواد مخدر به سایر کشور ها همه ساله آسیب های زیادی را متحمل می شود.

در زمان جنگ شوروی و افغانستان آمریکا به بهانه کمک به افغان ها در این کشور شروع به کشت خشخاش و تولید مواد مخدر کرد و از این رو سود بسیار زیادی به جیب خود گذاشت. پس از گذشت سالها بار دیگر با حمله آمریکا به افغانستان اینبار سازمان های اطلاعاتی آمریکا ساخت مواد مخدر صنعتی مانند کراک و شیشه را در افغانستان شروع کردند و از این رو بیشترین آسیب را جوانان کشور ما دید.

در واقع هدف هم همین بود زیرا آمریکا قبلا تجربه مقابله سخت با ایران را در جنگ ایران و عراق داشته بود و به خوبی می دانست توانایی مواجهه سخت با جوانان غیور ایران را ندارد به همین دلیل به انواع راه ها از جمله مسائل فرهنگی و ترویج مواد مخدر روی آورد تا بتواند اراده جوانان ما را از بین ببرد که این امر با هوشیاری مردم و مسئولین به جایی نخواهد رسید و نقشه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

در این میان بیشترین نقش در تربیت و حفظ جوانان از مواد مخدر را خانواده ها ایفا می کنند و از این رو باید تمامی خانواده ها با انواع مواد مخدر آشنا شوند و نباید در تربیت فرزندان خود کم و کاستی داشته باشند. پس از خانواده ها بحث تعلیم و تربیت و مدارس بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و باید آموزش های لازم در رابطه با عوارض مواد مخدر را به دانش آموزان ارائه دهند.

همه مردم باید هوشیار باشند زیرا این نقشه دشمن برای نابودی کشور ایران و انقلاب اسلامی از درون می باشد و با کمترین کوتاهی ممکن است بازی را ببازیم. همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله) فرموده اند: باید در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم آماده باشیم.

آمریکا از آسان کردن دسترسی به مواد و آموزش کشت و ساخت مواد مخدر و همچنین تبلیغ استفاده از مواد مخدر در فیلم های هالیوودی خود جوانان را به استفاده از مواد مخدر سوق می دهد.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 111574 توسط قربان موحد و در روز جمعه 1 دسامبر 2017 ساعت 19:52:55
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر