شماره : 111512
29 / 11 / 2017 - 20:13

متاسفانه به علت نبود مرکز دائمی ترک اعتیاد در اهر بیماران را به سایر شهرستان ها برای ترک اعزام می کنیم

رحیم عبدالهی: متأسفانه هم اکنون به علت نبود این مرکز دائمی در شهرستان اهر،بیماران معتاد به مواد مخدر را که نیاز به ترک اعتیاد دارند، به مراکز یازپروری و ترک اعتیاد سایر شهرستان‌ها معرفی می‌کنند.

به گزارش اهروصال؛ رحیم عبداللهی؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر؛ ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اهراظهار کرد: با توجه به اینکه زندان اهر به ۶ حوزه قضایی خدمات ارائه می‌کند و محکومان این شهرستان در تنها زندان منطقه که در شهرستان اهر واقع شده، نگهداری می‌شوند و برخی ادارات نیز پوشش چند شهرستان دارند، ار این رو راه‌اندازی این مرکز در شهرستان اهر برای ارائه خدمات به کل منطقه ارسباران از نیازهای اساسی برای حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

وی گفت: متأسفانه هم اکنون به علت نبود این مرکز دائمی در شهرستان اهر،بیماران معتاد به مواد مخدر را که نیاز به ترک اعتیاد دارند، به مراکز یازپروری و ترک اعتیاد سایر شهرستان‌ها معرفی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اهر اظهار داشت: با توجه به فقدان توانایی مالی در خانواده‌ها این امر در مرحله اول با مشکل مواجه می‌شود.

وی گفت:انتظار داریم مرکز فوق با حمایت شورای مبارزه با مواد مخدر و حمایت خیران در این شهرستان ایجاد شود.

این مقام قضایی با ارائه گزارشی از روند اجرایی پرونده‌های مطروحه در حوزه قضایی اهر افزود: در ۶ ماهه اول سال‌جاری ۷۲ فقره پرونده ویژه مواد مخدر در شعب دادسرای عمومی و انقلاب اهر مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

عبداللهی در پایان از همه دستگاه‌ها و مردم خواست در امر اطلاع‌رسانی و پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر،دستگاه‌های دست‌اندرکار را یاری کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 111512 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 29 نوامبر 2017 ساعت 20:13:05
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر