شماره : 111344
26 / 11 / 2017 - 8:36

اگر شهدا نبودند شاهد امنیت امروز در کشور نبودیم

حجت الاسلام ممی زاده: هدف از تشکیل بسیج به فرموده حضرت امام (ره) دفاع از مستضعفین عالم است و بسیج لشکر مخلص خداست.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر؛ در جمع آرایشگران و خیاطان زنانه شهرستان اهر؛ ضمن بیان اهمیت بسیج در دفاع از کشور؛ اذعان داشت: هدف از تشکیل بسیج به فرموده حضرت امام (ره) دفاع از مستضعفین عالم است و بسیج لشکر مخلص خداست.

وی در ادامه در رابطه بااهمیت نقش بسیج و تفکر بسیجی افزود: امروز در چهارمین دهه از نظام اسلامی قرار داریم و اگر بسیج شکل نگرفته بود جمهوری اسلامی ایران پابرجا نمی‌ماند.

به فرموده امام صادق (ع) نعمت‌هایی هستند که مخفی می‌باشند و یکی از آن‌ها امنیت است. کشت و کشتار در منطقه بسیار زیاد است و کشور ما در منطقه‌ای ناامن قرارگرفته است. اگر شهدا نبودند ما شاهد این امنیت در کشور نبودیم و این امنیت امروز ما حاصل تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام ممی زاده خاطرنشان کرد: کشورهای غربی همگی می‌گفتند نابودی داعش ۳۰ سال زمان لازم دارد ولی در این میان سردار سلیمانی ۳ ماه زمان مشخص کرد و به وعده خود عمل کرده و ظرف این مدت عمر داعش را به پایان رساند. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) نظام اسلامی در هیچ جا شکست نخورده است چه ازلحاظ نظامی و چه سیاسی. اگر درجایی کم و کاستی هم وجود داشته از بدعهدی برخی افراد بوده است.

وی در رابطه با فضای مجازی اذعان داشت: برخی می‌گویند فضای مجازی ولی این فضا، فضای مجازی نیست بلکه بازندگی مردم کار دارد و تأثیر خود را در زندگی افراد و جامعه می‌گذارد، پس فضای حقیقی است. این فضا محسناتی دارد که از آن‌ها می‌توان به اطلاع‌رسانی، نشر اخبار و راحت‌تر کردن ارتباطات اشاره کرد؛ مانند گروه‌های خانوادگی که در آن به تبادل افکار می‌پردازند یا کانال‌های خبری که مردم را از اخبار مطلع می‌کنند.

وی در رابطه با قوانین استفاده از شبکه‌های اجتماعی مطرح کرد: استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کشورهای غربی بسیار قانون‌مند بوده و قوانین بسیاری در این رابطه وضع‌شده است. همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه خود گفت: من حاضرم فرزندانم رانندگی پرخطر داشته باشند ولی عضو شبکه‌های مجازی نشوند. همچنین عضویت در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک برای زیر ۱۸ سال ممنوع است. خب چرا ممنوع است؟ زیرا آسیب‌هایی در پی دارد و در صورت عضویت کودکان زیر ۱۸ سال والدین آن‌ها توسط دادگاه‌های خانواده محاکمه شده و ممکن است حضانت فرزند خود را از دست بدهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر در پایان عنوان کرد: شبکه اجتماعی مانند تلگرام در ایران همه‌گیر شده است و ۸۰% کاربران تلگرام ایرانی هستند. مردم باید بدانند ۷۰ درصد مطالب در تلگرام کذب است و اگر مطلبی در تلگرام می‌خوانید از کارشناس آن نیز سؤال کنید، مطلب پزشکی خواندید از یک پزشک سؤال کنید، مطلب مذهبی می‌خوانید از یک روحانی درباره آن سؤال کنید. باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم ولی حواسمان جمع باشد تا از آسیب‌های آنان دور بمانیم.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 111344 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 26 نوامبر 2017 ساعت 08:36:44
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر