شماره : 110813
12 / 11 / 2017 - 11:02

ایثارگران در سامانه بنیادشهید ثبت نام کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به اینکه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی تسریع در روند خدمات را به دنبال دارد، پس ایثارگران باید هرچه سریع تر در سامانه آنلاین ( برخط) بنیادشهید ثبت نام کنند.

به گزارش اهروصال به نقل از ایرنا ، سید منصور میرمرادی در دومین نشست کمیته آمار بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، الکترونیکی شدن خدمات را عاملی برای تقویت خدمت‌ رسانی به ایثارگران دانست و گفت: ظرفیت خوبی در بنیادشهید ایجاد شده است تا با حذف مکاتبات کاغذی، نسبت به ایجاد ارتباط وب‌سرویسی با سایر دستگاه‌ها اقدام شود.
میرمرادی ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات و نقش آن در برنامه ‌ریزی‌ های ملی و سازمانی اظهار کرد: سامانه‌های اطلاعاتی بنیاد شهید دارای اهمیت زیادی است و تمام معاونت‌ ها باید نسبت به یکسان ‌سازی داده‌ های داخل سازمان در حوزه‌ های خود و رفع تناقضات احتمالی اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است استفاده از مراجع رسمی بیرونی در تکمیل و اصلاح اطلاعات مدنظر قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده در بنیادشهید و آمار و اطلاعات موجود، می ‌توان در مورد برنامه‌ریزی‌های کلان سازمانی و اتصال اطلاعات مورد نیاز مرکز آمار به‌سرعت اقدامات اولیه را انجام داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد در جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز موفق بوده است ،اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت خوبی در بنیادشهید ایجاد شده است که با حذف مکاتبات کاغذی، نسبت به ایجاد ارتباط وب‌ سرویسی با سایر دستگاه‌ها اقدام شود تا عملا حذف مرزهای جغرافیایی محقق شود.
میرمرادی ادامه داد: کمبود اطلاعات و یا به ‌روزرسانی اطلاعات ایثارگران باید همواره مد نظر باشد تا در زمان مناسب برای به‌روزرسانی اطلاعات پایه مثل آدرس و یا تلفن و همچنین اطلاعات تکمیلی مربوط به منسوبین اقدام شود.
وی با اشاره به جایگاه ارزشمند سامانه برخط در تکمیل اطلاعات اظهار داشت: به ‌طور کلی الکترونیکی شدن خدمات موجب تقویت خدمت‌ رسانی به ایثارگران شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید گفت: در همین راستا با توجه به راه‌ اندازی سامانه بر خط بنیادشهید و عضویت حدود ۴۲۰ هزار نفر از ایثارگران، لازم است دیگر ایثارگران که تاکنون در سامانه برخط بنیاد عضو نشده‌اند نسبت به این کار اقدام کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: بنیادشهید آمادگی کامل برای کمک به مرکز آمار در شکل‌ گیری برنامه آمار متنی مبنا را دارد و امیدوار است با همکاری مرکز آمار گام ‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.
براساس جدیدترین آمار، مردم سربلند ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگرحوادث تروریستی، ۲۲۵ هزار و۵۷۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.
همچنین تعداد کل جانبازان در کشور ۵۷۴ هزار و ۱۰۱ نفر است که ۳۳۶ هزار و ۲۸۲ نفر معادل ۵۹ درصد جانبازان زیر ۲۵ درصد و ۲۳۷ هزار و ۸۱۹ نفر معادل ۴۱ درصد نیز جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر هستند. تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس ۴۳ هزار و ۱۷۳ نفر است.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 110813 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 12 نوامبر 2017 ساعت 11:02:39
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر