شماره : 110805
11 / 11 / 2017 - 23:47

سعی داریم با معرفی برخی آثار به کمسیون خرید کتاب از مولفان آنها حمایت کنیم

مهدی زارعی: امیدوارم فضایی ایجاد شود تا انتشارات اهری بتوانند فروشگاه و نمایشگاه دائمی خود را داشته باشند و چنین نمایشگاه‌هایی برای ما نیز افتخار است.

به گزارش اهروصال؛ مهدی زارعی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر؛ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب ارسباران انتشارات شمیسا؛ گفت: امیدوارم فضایی ایجاد شود تا انتشارات اهری بتوانند فروشگاه و نمایشگاه دائمی خود را داشته باشند و چنین نمایشگاه‌هایی برای ما نیز افتخار است.

وی در ادامه از اصحاب رسانه خواست تا در اطلاع‌رسانی این نمایشگاه از چیزی فروگذار نکنند تا هم‌چین نمایشگاه‌هایی همیشه در شهر ما برپا باشد.

وی اظهار داشت: برخی از کتب منتشرشده در اهر از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند که آدم با دیدن آن‌ها انگشت‌به‌دهان می‌ماند. ما در کمسیون خرید کتاب استان برخی از کتب را معرفی می‌کنیم تا در صورت موافقت با خرید تعدادی از کتاب‌ها از نویسندگان آن‌ها حمایت شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ضمن بیان اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی؛ اذعان داشت: اهر قبل از هر چیزی یک شهر فرهنگی است و این نمایشگاه کتاب گوشه‌ای از فرهنگ اهر است و شهر ما بافرهنگ غنی شناخته‌شده است.

انتهای پیام/

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 110805 توسط قربان موحد و در روز شنبه 11 نوامبر 2017 ساعت 23:47:05
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر