شماره : 110284
24 / 10 / 2017 - 15:25

مسئولین ناکارآمد درصدد براندازی نظام اسلامی

شاید برخی مسئولین خواسته یا ناخواسته درصدد براندازی نظام اسلامی باشند. حتماً برای شما هم سؤال پیش‌آمده که این اشخاص چه کسانی هستند و چگونه این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی اهروصال؛

شاید برخی مسئولین خواسته یا ناخواسته درصدد براندازی نظام اسلامی باشند. حتماً برای شما هم سؤال پیش‌آمده که این اشخاص چه کسانی هستند و چگونه این کار را انجام می‌دهند.

این اشخاص می‌توانند از یک مدیر یا کارمند دون‌پایه باشند تا رئیس‌جمهور. ولی چگونه؟ جواب ساده است با ایجاد نارضایتی در مردم. شاید بگویید فلان کس شاید کارش را خوب بلد نباشد ولی یک فرد انقلابی و باتقواست و هم‌چین خیال خامی در سر نمی‌پروراند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. از شهید چمران پرسیدند مسئول باید متخصص باشد یا باتقوا؟ گفت: باتقوا بودن بس است زیراکسی که تقوا داشته باشد مسئولیت کاری را که تخصص کافی ندارد قبول نمی‌کند. حال کشور اسلامی ما روزبه‌روز ازلحاظ اقتصادی به عقب برمی‌گردد. مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال تعیین کردند ولی در همین صداوسیمای ما محصولات خارجی مانند دوو و ال‌جی تبلیغات خود را پخش می‌کنند و دریغ از محصولات داخلی باکیفیت. شکست در مقوله اقتصادی و تعطیلی کارخانه جات و افزایش نرخ بیکاری حاصلی ندارد جز افزایش نارضایتی در بین مردم. این مردم وقتی وضعیت اقتصادی بد را می‌بینند، افزایش فقر را می‌بینند هیچ‌وقت نمی‌گویند خود من به فلان نماینده یا شخص سیاسی رأی داده‌ام و تنها چیزی که در ذهنشان پرورش می‌یابد این است که نظام اسلامی ناکارآمد است. درحالی‌که این‌گونه نیست و به قول شاعر «اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هر عیب که هست از مسلمانی ماست». وقتی از بیت‌المال دزدی می‌شود افراد عوام و ساده میگویند نظام دزد است و برخی افراد مخالف اسلام نیز این نظریه را تقویت می‌کنند. ولی مظهر اسلام حقیقی پیامبر و امامان ما هستند، مقام معظم رهبری است که به گفته کارشناس بی‌بی‌سی یکی از پاک دست‌ترین رهبران تاریخ جهان است.

چگونه است که هر جا مدیریت جهادی و انقلابی حاکم بوده با پیشرفت فوق‌العاده‌ای همراه بوده‌ایم که سپاه انقلاب اسلامی نمونه‌ای از آن است ولی هر جا افراد ضدانقلاب دست‌به‌کار شده‌اند عقب‌نشینی کرده‌ایم و پیشرفت که پیشکش حتی ثابت هم نمانده‌ایم؟

متأسفانه برخی نیز بدون کوچک‌ترین اندیشه‌ای آب در آونگ دشمن می‌ریزند. شاید بگویید چرا با برخی دشمنان بیت‌المال برخورد جدی صورت نمی‌گیرد ولی به واقعیت ماجرا فکر کنید می‌بینید در زمان پیامبر اسلام نیز برای حفظ انسجام و وحدت بین مسلمانان پیامبر (ص) حتی در مراسم کفن‌ودفن منافقین شرکت می‌کردند.

مردم همه انتظار دارند جامعه رو به تعالی پیش برود ولی وقت انتخاب می‌رسد از روی تعصب قومی قبیله‌ای یا حزبی رأی می‌دهند. برای اصلاح جامعه حتی حاضر نیستند خود و رفتار خود را اصلاح کنند. میگویند بیکار داریم ولی حاضر نیستند جنس ایرانی بخرند. با این اوصاف چگونه جامعه ما حتی در نظام دیگر می‌تواند اصلاح شود؟

مسئولین نیز بدانند مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم فرمودند: اگر می‌بینید این مردم به صحنه آمده‌اند دلیل بر این نیست که گله‌ای ندارند، آن‌ها برای حفظ اسلام و اصل انقلاب آمده‌اند ولی درواقع گله‌مند هستند. از وضعیت اقتصادی و معیشتی.

مردم نیز بدانند که پیشرفت یک جامعه در سایه وابستگی به غرب و سر خم کردن در برابر آمریکا و اسرائیل نیست بلکه عزت و اقتدار جامعه باعث پیشرفت می‌شود. اگر می‌خواهید همان‌گونه که درزمینهٔ دفاعی و علمی پیشرفت داشته‌اید، در سایر زمینه‌ها نیز پیشرفت کنید بهترین راه آن مدیریت انقلابی و جهادی در جهت پیشرفت اقتصاد شهری و کشوری و کاهش وابستگی به نفت است، همچنین مردم نیز باید همکاری بکنند و جنس ایرانی بخرند و همچنین در انتخابات به‌دوراز هرگونه تعصب به شخص کارآمد رأی بدهند.

برای شناخت اسلام و اصل انقلاب اسلامی نیز به مراجع اصلی آن یعنی معصومین (ع)، امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای (مدظله) و وصیت‌نامه شهدا و امثال آن رجوع کنند.

شخصی که اختلاس می‌کند نه بویی از اسلام برده است و نه آبرویی از انقلاب اسلامی دارد زیرا هم در اسلام حرام بوده و هم این حرکت نوعی دشمنی با انقلاب اسلامی است.

مسئولین نیز بدانند کوچک‌ترین اشتباهات آن‌ها را مردم عامه به‌پای نظام می‌نویسند و اگر امکان مدیریت نبود یا تخصص کافی را ندارند با استعفایی مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند یا بمانند و برای رشد و تعالی انقلاب و کشور همکاری کنند و در جبهه فرهنگی و اقتصادی به جنگ با دشمنان و مستکبرین جهان بروند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 110284 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 24 اکتبر 2017 ساعت 15:25:04
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر