شماره : 110171
19 / 10 / 2017 - 13:45

قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را

از زمانی که اهروصال باروی کار آمدن مدیریت جدید بیشتر جنبه انتقادی پیدا کرد مورد سانسور و نادیده گرفتن از سمت فرمانداری اهر قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی اهروصال؛

از زمانی که اهروصال باروی کار آمدن مدیریت جدید بیشتر جنبه انتقادی پیدا کرد مورد سانسور و نادیده گرفتن از سمت فرمانداری اهر قرار گرفت. به‌گونه‌ای که در هیچ‌یک از مراسم‌ها و جلسات مورد دعوت قرار نگرفت و بااینکه نامه‌ای رسمی از سمت اداره ارشاد مبنی بر مجوز داشتن این رسانه به فرمانداری ابلاغ شد ولی جز معدود جلسات که برخی از آن‌ها را نیز از جاهای دیگر مطلع شده‌ام؛ دعوتی برای اهروصال ارسال نشده است.

حال پس از سرکار آمدن فرماندار جدید و جلسه آشنایی و تأکید ایشان بر اینکه باید به رسانه‌ها فضای کافی داد و حتماً باید در تمامی جلسات از آن‌ها دعوت کرد، به بهبود وضعیت رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های منتقد مانند اهروصال در اهر امیدوار شدم ولی واقعیت چیزی دیگر بود.

ما الآن نمی‌دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را. حرف‌های جلسه آشنایی کجا و حتی حاضر به مصاحبه نشدن در رابطه با اظهارات ضد ایرانی ترامپ کجا.

این نیز بجای خود که در هیچ‌یک از برنامه‌ها دعوتی از اهروصال نمی‌شود و دلیل آن تنها و تنها این است که اهروصال برخلاف برخی رسانه‌ها، یک رسانه منتقد است.

حال معیار دعوت از رسانه‌های مجوز داشتن آن‌ها نیست زیرا بسیار خبرنگارانی که مجوز ندارند و در جلسات حضور دارند و بسیار رسانه‌هایی که مجوز دارند و دعوت نمی‌شوند. حال اگر تعریف و تمجید می‌کردیم حتماً در صدر مجلس جای می‌دادند ولی حیف که تعریف و تمجید الکی از دست ما برنمی‌آید و تاکنون نیز این‌گونه نبوده است. اهروصال یک رسانه مردمی و منتقد هست و هر جا که کم و کاستی از مسئولین دیده شود حتماً آن را مطرح کرده و از کسی هم هراسی ندارد.

مسئولین امر نیز بدانند در هر منصبی هستند برای خدمت به مردم آمده‌اند و اگر این‌گونه نباشد موردانتقاد قرار خواهند گرفت؛ حال می‌خواهد فرماندار باشد یا مسئول یک اداره ساده.

حتی به قیمت از دست دادن جلسات و مورد تحریم قرار گرفتن از طرف فرمانداری.

لازم به ذکر است که برخی ممکن است بگویند فرماندار شخصاً در جریان نبوده وگرنه به این مورد رسیدگی می‌کرد، در جواب این اشخاص نیز باید گفت هم به فرماندار قبلی تلفنی و تلگرامی و هم فرماندار جدید وضعیت اطلاع‌رسانی شد و حضوری برای مصاحبه هم اقدام شد ولی نتیجه‌ای حاصل نشد.

برخی بستن دهان منتقدان را راحت‌تر از رفع ایرادات می‌دانند و کلاً اعتقادی به انتقاد منصفانه ندارند و با سکوت یا حتی در مواردی شکایت کردن از رسانه منتقد اقدام به مقابله با آن رسانه می کنند، این در حالی است که مقام معظم رهبری (مدظله) مکرراً تأکید کرده‌اند که رسانه‌های منتقد باعث پویایی جامعه هستند.

لازم به ذکر است جز برخی از ادارات مانند دفتر امام‌جمعه محترم، دادگستری،جهادکشاورزی،فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، آتش‌نشانی، سازمان حمل و نقل اهر، اداره گاز، بهداشت، تبلیغات اسلامی، اوقاف، سپاه، نیروی انتظامی و چند اداره دیگر که شاید اکنون در رابطه بانام آن‌ها حضور ذهن نداشته باشم روابط عمومی بقیه ادارات اهروصال را بایکوت کامل خبری کرده‌اند و در صدر آن‌ها فرمانداری حضور دارد.

جناب زاهد محمودی؛ فرماندار محترم، حرف اول شما مبنی با هماهنگی با رسانه‌ها کجا و این عملکرد شما کجا؟

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 110171 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 19 اکتبر 2017 ساعت 13:45:08
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر