شماره : 110058
10 / 10 / 2017 - 13:26

برگزاری دومین همایش ملی ربات‌های صنعتی هوشمند در اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری «دومین همایش ملی ربات‌های صنعتی هوشمند» در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش اهروصال؛ نادر اسدی در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای ایجاد فرصتی مناسب برای ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی-پژوهشی درزمینهٔ «ربات‌های صنعتی هوشمند»، همایش ملی مهندسی با عنوان «ملی ربات‌های صنعتی هوشمند» در دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین دوره این همایش علمی فراخوان دومین دوره این همایش با محوریت مهندسی برق، «کنترل-الکترونیک-مخابرات-قدرت- بیوالکترونیک»، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مکانی و مهندسی کامپیوتر اعلام و علاقه‌مندان مقالات خود را می‌توانند تا چهارم آبان ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

اسدی از اهداف اصلی و مهم برگزاری همایش ملی ربات‌های صنعتی هوشمند را توسعه همکاری‌های علمی با مراکز صنعتی کشور، افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، تشویق پژوهش گران و متخصصان، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه نتایج پژوهشی عنوان کرد.

دومین همایش ملی «ربات‌های صنعتی هوشمند» با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند مقالات پژوهشی و علمی خود را تا چهارم آبان ماه سال جاری به وب‌سایت این دبیرخانه به آدرس http://conf.isc.gov.ir/ciir96/fa ارسال کنند. آخرین‌مهلت ثبت‌نام نیز تا ۲۸ آبان ماه است.

 

انتهای پیام

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 110058 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 10 اکتبر 2017 ساعت 13:26:32
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر