شماره : 109991
7 / 10 / 2017 - 20:36

اگر امنیت در کشور حاکم نبود سرمایه گذاری به کشور روی نمی آورد / امنیت کشور را مدیون نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، امینیتی و نظامی کشور هستیم

محمودی: امروزه بزرگ‌ترین ویژگی که در جمهوری اسلامی ایران است اعتماد مردمی به نیروی انتظامی است. همین مسئله باعث شده است که یک ضریب امنیتی بالا در کشور به دست بیاید.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح اهر؛ گفت: بنده به‌نوبه خودم از تک‌تک اعضای شورای تأمین اهر کمال تشکر رادارم که برای حفظ امنیت و آرامش اهر تلاش کرده‌اند.

امروزه بزرگ‌ترین ویژگی که در جمهوری اسلامی ایران است اعتماد مردمی به نیروی انتظامی است. همین مسئله باعث شده است که یک ضریب امنیتی بالا در کشور به دست بیاید.

وی اظهار داشت: امروزه در سایه تلاش و کوشش نیروی انتظامی که خوشبختانه امنیت پایدار را در جامعه شاهد هستیم. اگر امروزه این امنیت است در کنار آن پشتوانه مردم است که باعث این امنیت بوده است. خوشبختانه امروزه مبارزه با مواد مخدر در اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و بااقتدار در این راستا مبارزه کرده و شهدایی نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: بحث قاچاق که یکی از تهدیدهای بزرگ اقتصاد کشور است، نیروی انتظامی در صدر مبارزه با قاچاق کالا فعالیت داشته و توفیقات زیادی به دست آورده است.

همچنین در بحث ترافیک و حوزه‌های پلیس‌راه همه این‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا امنیت را به مردم عرضه کنند. همچنین از پلیس‌های افتخاری یا همان پلیس مردمی نیز کمال تشکر راداریم که دوشادوش پلیس به امنیت شهر خود کمک می‌کنند.

وی اذعان داشت: امروزه بخش بزرگی تأمین امنیت سرمایه‌گذاران مرهون تلاش و کوشش نیروی‌های انتظامی هستند که با تأمین امنیت سرمایه‌گذاران را ترغیب به سرمایه‌گذاری در کشور می‌کنند.

بخش بزرگی از توسعه و امنیت کشور مدیون نیروهای انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی کشور است.

محمودی مطرح کرد: بخش بزرگی از نیاز کشور مبحث اشتغال است که برای ایجاد آن حتماً باید امنیت کامل در ایران برقرار باشد و خوشبختانه با تعامل خوبی که در بین اعضای شورای تأمین است ضریب امنیتی بسیار بالایی در کشور برپاست.

مقام معظم رهبری فرموده‌اند: نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم است و این‌یک حقیقت است و باید جایگاه مردمی خود را حفظ کند و کرامت مردم باید حفظ شود.

فرماندار اهر در پایان خاطرنشان کرد: شعاری که امثال برای نیروی انتظامی انتخاب‌شده است پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است و یک شعار استراتژیک است که باید امنیت برای همه جامعه فراهم باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 109991 توسط قربان موحد و در روز شنبه 7 اکتبر 2017 ساعت 20:36:48
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر